stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 394094
  • 01 مهر 1400 - 9:49
0
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان :

حفظ اشتغال و رونق تولید از اولویت های دولت به شمار می‌آید

حفظ اشتغال و رونق تولید از اولویت های دولت به شمار می‌آید
هرمزگان /قلمنا-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: رونق و افزایش اشتغال جز برنامه های دولت و کارگروه به شمار می آید.
قلم | qalamna.ir :

خلیل قاسمی گفت: مطرح کردن مشکلات واحدهای تولیدی که دارای ظرفیت های تولیدی موثر هستند را در جلسه ۵۲۰ کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان خواستار شد و گفت : با اجرای مصوبات امیدواریم که موانع تولید کاهش یافته و رونق اشتغال در شهرستان افزایش یابد.

وی عنوان کرد: حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی است و همچنین رونق و افزایش اشتغال را جز برنامه های اولویت دار این کارگروه دانست.

دبیرکارگروه رفع موانع تولید استان افزود : این کارگروه باید نقشی را ایفا کند که با مثبت نگری و پیدا کردن راههای منطقی و هموار کردن زمینه، نه تنها مشکلات واحدهای اجرایی را حل نماید بلکه دستگاه های اجرایی و بانکها نیز به وظایف خود عمل نمایند.

قاسمی در ادامه به ظرفیت های استان در طرح های پرورش ماهی و میگو پرداخت و گفت:برای  طرح‌های شیلاتی به ویژه در حوزه پرورش ماهی و میگو در استان هرمزگان، تمرکز جدی داریم که با فعال شدن این ظرفیت ها، چرخه اقتصادی قابل توجهی در راستای اشتغالزایی و رونق و جهش تولید ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان درحفظ واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: حفظ اشتغال و رونق تولید از اولویت های دولت به شمار می‌آید که با جدیت در استان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.