stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 394068
  • 01 مهر 1400 - 0:17
0

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زرندیه برگزار شد

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زرندیه برگزار شد
قلم | qalamna.ir :

در این برنامه ها که با حضور مسئولان برگزار شد، فرماندار زرندیه گفت: دفاع مقدس یک جریان زلال و مسئولیت آور در همه شریان های جامعه است و همه ما وامدار این مقطع تاریخی و شهدا هستیم.

«سیامک سلیمانی» بیان کرد: اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید با شیوه ای هنرمندانه و توام با خلاقیت باشد و همه تلاش مسئولان شهرستان زرندیه هم مبتنی بر برگزاری آیین های در خور شأن این برهه تاریخی انقلاب و کشور است.

وی تصریح کرد: برنامه هایی که جریان معنوی در سطح جامعه دارند را نباید به بهانه کرونا تعطیل کنیم بلکه لازم است با ظرافت و دقت فراوان اجرا شوند.

فرماندار زرندیه گفت: تبیین قدرت دفاعی ایران در گذشته و حال و چگونگی آن در آینده و همچنین تشریح بازدارندگی اقتدار کشور با درس گرفتن از دوران پرافتخار دفاع مقدس در مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل از طریق برگزاری برنامه‌های مختلف در جامعه تبیین می‌شود.

به گفته او، نقش بسیج و نیروهای مردمی در همه عرصه‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس همواره اقتدار آفرین و مایه عزت ملی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه نیز، گفت:همزمان با هفته دفاع مقدس نمایش خیابانی کاروان عشق برای اولین بار در زرندیه اجرا شد.

«احمد جوانمرد» افزود: این نمایش به کارگردانی زهیر فرهمند از هنرمندان بومی برای اولین بار در شهرستان زرندیه و با موضوع دفاع مقدس به معرض نمایش گذاشته شد که با استقبال گسترده شهروندان همراه بود.

 وی افزود: برپایی ایستگاههایی با عنوان تقدیر از مدافعان سلامت، روحانیت و مقاومت، مسئولان و مقاومت، مقاومت ادامه فرهنگ عاشورا، نمایش خیابانی، اجرای سرود، رژه موتوری و خودرویی از دیگر برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در زرندیه بود که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی مقاومت سپاه ناحیه زرندیه برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه تصریح کرد: آنچه انقلاب اسلامی مردم و نظام اسلامی را از حوادث و توطئه‌ها پیروز و سربلند عبور داد، فرهنگ شهادت است و اجرای این برنامه ها نیز اقدامی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا بود.

جوانمرد همچنین تجلیل از هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان را یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس در زرندیه عنوان کرد.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.