stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 394066
  • 01 مهر 1400 - 0:16
0

امام‌جمعه یزد: درس غیرت و عزت دفاع مقدس به جوانان منتقل شود

امام‌جمعه یزد: درس غیرت و عزت دفاع مقدس به جوانان منتقل شود
قلم | qalamna.ir :

چهارشنبه‌شب روابط عمومی دفتر امام‌جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: هفته دفاع مقدس مظهر حماسه و مقاومت و یادآور ایثارگری‌های عزیزترین بندگان خداست که تمام زندگی خود را وقف اسلام و انقلاب و کشور کردند و در این راه با افتخار و با شهامت از زندگی و جان خود گذشتند.

وی ادامه داد: هشت سال نهال تازه روییده انقلاب اسلامی در برابر استکبار و مرتجعان منطقه ایستادگی کرد و با تجربه کم و امکانات ناچیز ولی با نیروی ایمان، نیروی مقاومت و نیروی متکی به روح‌الله بر تمامی آنها فائق آمد و نشان داد که توانایی‌های نظامی و امنیتی قدرتهای مسلط بر عالم قادر نیستند در برابر ایستادگی یک ملت مقاومت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد افزود: امروز حفظ راه و پاسداری از خون شهدا بسیار مهم است و باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده نماییم و نگذاریم حادثه بزرگ و معجزه‌آور دفاع مقدس و فرهنگ جنگ و شهادت در گذر زمان به فراموشی سپرده شود.

ناصری گفت: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای والامقام جنگ تحمیلی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، آزادگان سرافراز، جانبازان صبور، ایثارگران و بسیجیان شجاع به ویژه به مردم دارالعباده یزد تبریک عرض می‌کنم .

همچنین نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: دفاع مقدس نماد بارز اقتدار و عزت اسلامی است و این دوران که هر روز آن برای ملت ایران گرانقدر و گرانسنگ است، تضمین کننده اقتدار، عظمت، استقلال و هویت اصیل ایرانی اسلامی کشور بود و عزت ملت ایران در جهان را برای همیشه تاریخ تثبیت کرد.

محمد صالح جوکار افزود: این دوران پرعظمت نماد بارز ولایتمداری، ایثار و از خودگذشتگی برای حفاظت و حراست از اسلام و انقلاب بود و به معنای واقعی کلمه باید این دوران را گرامی بداریم و برای حراست، حفاظت و ترویج فرهنگ و ارزش‌های آن به نسل جوان بکوشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.