stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 394015
  • 31 شهریور 1400 - 18:18
0

امام جمعه کرمان: جنگ تحمیلی ایران تنها دفاع مقدس دنیا است

امام جمعه کرمان: جنگ تحمیلی ایران تنها دفاع مقدس دنیا است
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در گردهمایی ثاراللهیان استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: متجاوزان در این جنگ از ۸۰ کشور آمدند و نمایندگان یک چهارم جمعیت دنیا در مقابل ایران قرار داشت و در نهایت هم پیروزی از آن جمهوری اسلامی شد.

به گفته وی، جنگ ما دفاعی مقدس در مقابل همه دنیا بود همانگونه که همه جنگ های پیامبر نیز جنگ های دفاعی بودند.

وی با اشاره به مولفه های پیروزی جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس اذعان کرد: این لشکر فرماندهی ممتازی داشت، فرمانده شخصیتی است که این شخصیت درخشش اش نه تنها در دفاع مقدس بلکه بعد از جنگ هم ادامه دارد و عده زیادی را رهبری می کند.

این مسئول تصریح کرد: در دنیای امروز سنجیدن قدرت کشورها چند مولفه دارد، همانطور که در همه بخش ها، بخش های برتر را نشان می دهند چند محور در قدرت کشور مهم است.

وی ادامه داد: یکی از آنها جغرافیای کشور است، آب و هوا، کوه ها و موقعیت آن موثر است؛ محور دوم مولفه تولید قدرت آن جمعیت این کشور است، جمعیت و جمعیت جوان کشور که مثلا چقدر تحصیل‌کرده داریم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مولفه سوم قدرت کشورها توانایی بسیج کردن است، یادآور شد: قدرت بسیج حاکمیت بسیار مهم و نسبت به یک حادثه در یک جریان خاص و اینکه حاکمیت چقدر قدرت بسیج کردن در قدرت کشورها موثر است.

وی با بیان اینکه در تولید قدرت ایران مردم را به سمت خدا می خوانند، خاطرنشان کرد: کشور های دیگر و در جنگ های دیگر همه مردم را به سمت خود دعوت می کنند درحالیکه در ایران اینگونه نیست، شما یک پیامبر نمی بینید که مردم را به سمت خود بخواند، همه پیامبران مردم را به سمت خدا می خوانند.

وی تاکید کرد: این قدرت الهی است که رزمنده اش افتخار آمیز، خاطرات فرمانده اش دانشگاه انسان ساز می شود و اگر کسی در این راه جان خود را از دست دهد شهید و مقدس است و ما در تولید قدرتی هستیم که دفاع را ارزش می دانند.

به گفته علیدادی، این قدرت همان جبهه حق است و جبهه حق و باطل همیشه با هم درگیر هستند و در راس جبهه حق آن نبی مکرم اسلام و آموزه های وی بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.