stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 393979
  • 31 شهریور 1400 - 14:09
2
استاندار هرمزگان در آیین رژه بسیجیان دریایی به مناسبت هفته دفاع مقدس:

با اقتدار، اتحاد ، وحدت مردم ایران اسلامی و نیروهای مسلح، آینده ای روشن و درخشان خواهیم داشت

با اقتدار، اتحاد ، وحدت مردم ایران اسلامی و نیروهای مسلح، آینده ای روشن و درخشان خواهیم داشت
هرمزگان /قلمنا-استاندار هرمزگان گفت: امروز چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را با رهبری مقام معظم رهبری که یک امام خمینی دیگر است را گرامی می داریم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار و شجاعت، این کشتی را در اقیانوش پرتلاطم به پیش می برند و به سرمنزل مقصود می رسانند و با اقتدار، اتحاد، وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی و نیروهای مسلح، آینده ای روشن و درخشان خواهیم داشت.
قلم | qalamna.ir :

فریدون همتی در آیین رژه بسیجیان دریایی به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رشادت و فداکاری شهیدان، جانبازان، آزادگان و همه رزمندگان، بسیجیان، سپاهیان، ارتشیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرارسیدن هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: در جنگ تحمیلی، تمام ابزار و امکانات مالی و سخت افزاری و نرم افزاری استکبار جهانی با هدف شکست جمهوری اسلامی ایران در ابتدای راه، به کار گرفته شد.

وی ادامه داد: دشمن به خیال خام خود تصور می کرد در آغاز شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، همچون زمان قاجار و پهلوی که بخش های عظیمی از کشور ایران را جدا کردند، در جنگ تحمیلی نیز می‌تواند قسمت هایی از کشور را به تاراج ببرد، اما دشمن در محاسبه خود دچار اشتباه شد و ناکام ماند و با پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس شگفت زده و متحیر شد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: جوانان، زنان و مردان ایرانی در شهرها و روستاها به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و با تمام وجودشان در میدان جنگ و جبهه حضور یافتند و همچنین پشت جبهه ها را خالی نکردند و در سنگرهای مختلف نظام، هوشیارانه و هوشمندانه مقاومت و ایستادگی کردند و تاریخی پر افتخار برای هزاران هزار سال آینده ایران اسلامی رقم زدند.

همتی تصریح کرد: آیندگان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و مطالعه تاریخ ایران در می یابند که مردم به رهبری امام راحل عظیم الشأن در این مقطع، با جان و دل از هستی و کیان و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

وی گفت: امروز چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را با رهبری مقام معظم رهبری که یک امام خمینی دیگر است را گرامی می داریم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار و شجاعت، این کشتی را در اقیانوش پرتلاطم به پیش می برند و به سرمنزل مقصود می رسانند و با اقتدار، اتحاد، وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی و نیروهای مسلح، آینده ای روشن و درخشان خواهیم داشت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز گوشه ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز را در منطقه خلیج فارس توسط نیروهای مردمی مشاهده کردیم و مردم و کشورهای حوزه خلیج فارس باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران، امنیتی را که در منطقه خلیج فارس تامین کرده و خواهد کرد برای همگان است و حتی سایر کشورهایی که از قبل تجارت و تعاون اقتصادی از ظرفیت خلیج فارس استفاده می کنند نیز بدانند امنیت خلیج فارس با حضور ایران مقتدر قابل تامین است نه با حضور غریبه هایی که هرجا پا گذاشتند، نا امنی و خشونت و جنگ و ستم به بار آوردند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه خلیج فارس جای غریبه ها نیست، افزود: همانطور که همه شاهدیم در افغانستان، گورشان را گم کردند، اینان باید از تمام نقاط اسلامی دنیا رخت برببندند و به لانه های خود برگردند و با توجه به حضور نیروهای مقتدر مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی، در منطقه خلیج فارس، جایی برای غریبه ها نیست و اجازه هیچ تعدی را به دشمن نخواهیم داد و هر کس بخواهد حرکت اشتباهی کند، حتما با مشت محکم و اقدام تاریخی مواجه و در تاریخ ثبت خواهد شد.

همتی تاکید کرد: باید یاد و خاطره دفاع مقدس را گرامی داشت و صحنه های زیبای دفاع مقدس را در قالب های مختلف به نسل جوان که آماده دفاع از کیان جمهوری اسلامی هستند منتقل کنیم تا برای دفاع مقتدرانه از آینده کشور همت گمارند.

وی گفت: آینده جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد اعم از امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در مسیر بالندگی و اقتدار قرار گرفته است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه آنچه در نیروهای مسلح شاهدیم نتیجه امنیت و اقتداری است که توسط جوانان این مرز و بوم حاکم شده است، اظهار داشت: در حوزه های دیگر نیز جوانان و ملت همیشه در صحنه که لحظه به لحظه لبیک گوی رهبر معظم انقلاب اسلامى هستند در کنار دولتمردان و نیروهای مسلح برای درخشان تر کردن ایران اسلامی مقتدرانه ایستاده اند.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.