stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 393958
  • 31 شهریور 1400 - 13:42
2
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک خبر داد؛

رفع خاموشی جنگل پردیس اراک

رفع خاموشی جنگل پردیس اراک
مرکزی_ قلمنا_ رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک، از رفع خاموشی جنگل پردیس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

احمد حسنی با بیان این خبر اظهار داشت: بوستان ها و فضای سبز شهری علاوه بر حفظ نشاط و شادابی باعث ارتقای سطح سلامت شهروندان می شود، لذا این موضوع اهمیت حفظ و نگهداری از فضای سبز را دوچندان می‌کند در همین زمینه روشنایی بوستان ها و فضای سبز شهری علاوه بر افزایش زیبایی آنها نقش موثری در تامین امنیت شهروندان در هنگام شب دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ایجاد محیط آرامش بخش و زیبا برای شهروندان است، بیان داشت: با هدف زیباسازی شهری و ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان و افزایش حس رضایتمندی شهروندان، نورپردازی و روشنایی جنگل پردیس توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک، در خاتمه افزود: با در نظر گرفتن این موضوع که زندگی شهری امروزی به گونه‌ای است که مردم در ساعات شب در فضاهای شهری که یکی از مهمترین آنها پیاده راه ها بوده که محیطی مناسب جهت گذران اوقات فراغت، برقراری تعاملات اجتماعی و عرصه حضور شهروندان است حضور می یابند. در همین راستا با مشارکت شهرداری منطقه ۲ اراک، شهروندان به زودی شاهد ایجاد پیاده راه بسیار زیبایی در این جنگل زیبا خواهند بود.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.