stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 393951
  • 31 شهریور 1400 - 13:31
1
رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس خبر داد:

پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه همسطح سازی قطعه ۲۶ آرامستان بندرعباس/ بزودی آغاز پروژه همسطح سازی قطعات ۱۷ و ۲۷

پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه همسطح سازی قطعه ۲۶ آرامستان بندرعباس/ بزودی آغاز پروژه همسطح سازی قطعات ۱۷ و ۲۷
هرمزگان /قلمنا-رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه همسطح سازی قطعه ۲۶ و بزودی از آغاز دو پروژه همسطح سازی در قطعات ۱۷ و ۲۷ بهشت زهرا(س) خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا حیدری پوری در این ارتباط اظهار کرد: پروژه همسطح سازی قطعه ۲۶ از نیمه دوم سال گذشته شروع به کار کرده و اکنون ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به اینکه مراحل مخلوط ریزی، تثبیت، شن ریزی و موزائیک کاری باعث صرف زمان می باشد،گفت: تامین مصالح مورد نیاز به صورت مستمر برای سرعت بخشیدن در اتمام همسطح سازی قطعه ۲۶ در جهت زیباسازی و تسهیل در تردد زائران اهل قبور در حال اجرا است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با بیان اینکه پروژه همسطح سازی باعث تردد آسان زائرین اهل قبور بالاخص جانبازان و معلولین در قطعات می باشد، تاکید کرد: تامین مخلوط قطعات ۱۷ و ۲۷ آرامستان در حال اقدام بوده و بزودی شاهد آغاز پروژه همسطح سازی قطعه ۱۷ و بعد از آن قطعه ۲۷ بهشت زهرا(س) در دستور کار قرار دارد تا برای خدمتگزاری به شهروندان گامی دیگر برداریم.

وی ادامه داد: تسهیل در تردد جانبازان و معلولان جزو اولویت‌های سازمان است که مسیرهای ویژه ای ابتدا در اطراف قطعات جدید برای عبور و مرور این عزیزان ایجاد می شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: با توجه به اینکه در پیشرفت پروژه های عمرانی در آرامستان نیاز به صبر و همراهی شما شهروندان است، لذا تقاضا داریم بار دیگر با خدمتگزاران خود در مجموعه آرامستان بندرعباس همراهی لازم را داشته باشید.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.