stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 393934
  • 31 شهریور 1400 - 12:23
0

اجرای ۴۳ ویژه برنامه دفاع مقدس در شیراز

اجرای ۴۳ ویژه برنامه دفاع مقدس در شیراز
فارس_ بازاری‌های شیراز با ۴۳ برنامه هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.
قلم | qalamna.ir :

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز گفت: اصناف و بازاریان مثل همیشه پای نظام و دفاع مقدس بوده و هستند و با ۴۳ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.

حمید مرزبان از تشکیل ستاد هفته دفاع مقدس، بربایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی خدماتی، برپایی میز خدمت ویژه اصناف در بازار‌ها و مجتمع‌های تجاری، اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری دوره‌های سواد رسانه و بازاریابی نوین به صورت مجازی به عنوان بخشی از برنامه‌ها خبر داد .
مرزبان گفت: برگزاری پرده خانه شهدا در بازارها، مسابقات ورزشی، دیدار و تکریم از خانواده‌های معزز و معظم شهدا، اجرای پویش نذر خون، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به کارگران اصناف متضرر، اجرای سرود پاتوقی در مجتمع‌های تجاری و بازارها، بزرگداشت یادواره شهدای اصناف و بازاریان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تجلیل از کاسبان امین و پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس جزو برنامه‌های این هفته است.
فرمانده بسیچ اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله شیراز اعلام کرد که با همکاری خیرین در روز اربعین ۱۵ هزار پرس غذای گرم به صورت متمرکز طبخ می‌شود.

وی  افزود:  در زمان جنگ تحمیلی، جامعه متدین و انقلابی بازار نمی‌توانست نسبت به مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور بی تفاوت باشد و وجود ۱۱ هزار شهدای اصناف در دوران دفاع مقدس و همراهی بازار در عرصه‌های اقتصادی پس از انقلاب گواه جایگاه اهمیت اصناف در تحولات اجتماعی جامعه است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.