stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 393930
  • 31 شهریور 1400 - 12:19
1

جلال کوزه‌گری: شاهد خلق حماسه در تاریخ هندبال بودیم/ دختران ایران شایسته حمایت بیشتری هستند

جلال کوزه‌گری: شاهد خلق حماسه در تاریخ هندبال بودیم/ دختران ایران شایسته حمایت بیشتری هستند

رییس پیشین فدراسیون هندبال با اشاره به کسب سهمیه جهانی تیم ملی زنان ایران گفت: این دستاورد بزرگ نشان داد که در صورت حمایت از ورزش زنان می توان شاهد موفقیت های بزرگی بود.

قلم | qalamna.ir :

جلال کوزه‌گری، رییس پیشین فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به کسب سهمیه جهانی توسط تیم ملی زنان ایران اظهار کرد: این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزشی هندبال و همچنین جامعه ورزش زنان ایران تبریک می گویم. انصافا کار بزرگی انجام شد و دختران هندبال نشان دادند که شایسته بهترین ها هستند و اگر توجه و حمایت بیشتری از این رشته به عمل آید شاهد توفیق و موفقیت های بیشتری در این بخش خواهیم بود. 

وی افزود: خوشبختانه کادر فنی دلسوز و زحمت کشی در کنار این تیم حضور دارند که زحمات بسیاری را برای موفقیت تیم کشیده‌اند و نشان داده‌اند در ایران دانش و توان مربیان بالاست و می توان به اتکای نیروهای مجرب و همدلی و همکاری به موفقیت رسید. 

کوزه‌گری با اشاره به برنامه‌ریزی و پشتوانه سازی های انجام شده در هندبال زنان گفت: فدراسیون و مجموعه عوامل آن تلاش زیادی کردند تا هندبال زنان شکوفا شود. البته این مسیری بود که از سال ها قبل آغاز شده بود و همه دلسوزان این ورزش و خود من چه در زمانی که در فدراسیون بودم و چه در زمان بازنشستگی به ظرفیت های بالقوه این حوزه بارها تاکید داشتیم. خوشبختانه در این دوره ظرفیت‌های بخش زنان به خوبی شناخته شد و از فرصت پیش آمده نهایت بهره برده شد تا افتخاری بزرگ را در این ورزش شاهد باشیم.

رییس پیشین فدراسیون هندبال در پایان گفت: انتظار خانواده هندبال این است که موفقیت تاریخی دختران این ورزش از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به نحوی شایسته مورد تقدیر قرار گیرد و حالا که این ورزش خودش را ثابت کرده به طور خاص و ویژه مورد حمایت قرار گیرد. واقعا ورزش زنان ایران به‌ویژه هندبال زنان از نظر سرمایه‌گذاری مظلوم است و مطمئن هستم در صورتی که رویکرد حمایتی نسبت به این ورزش بیش‌تر باشد، موفقیت ها و پیروزی های بیشتری را در این حوزه شاهد خواهیم بود. بار دیگر این  موفقیت تاریخی را به تمام خانواده هندبال، دوستان فدراسیون و البته بازیکنان توانا و کادرفنی مجرب تیم ملی زنان ایران تبریک می گویم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.