stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 393914
  • 31 شهریور 1400 - 12:16
1

امام جمعه اراک: اقتدار نیروهای مسلح عامل عزت نظام اسلامی است

امام جمعه اراک: اقتدار نیروهای مسلح عامل عزت نظام اسلامی است
قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک و مودت نیروهای مسلح استان مرکزی در محل پادگان آموزشی حضرت علی‌اکبر(ع) پدافند هوایی اراک، افزود: نیروهای مسلح ستون اقتدار کشور هستند که با اطاعت‌پذیری و ولایتمداری، وحدت کلمه و عظمت ایران اسلامی را در منطقه و جهان تحقق بخشیده‌اند.

وی، امنیت جمهوری اسلامی در منطقه پرغوغا را ثمره دلاورمردی های سربازان، افسران و فرماندهان نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج دانست و ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سلاح تقوا، دینمداری و ولایتمداری و با تاسی از اهل بیت(ع) و آموزه‌های قرآنی همواره در صیانت از مرزهای میهن اسلامی جانفشانی می‌کنند که این مهم باعث کوتاه شدن دست سلطه‌گران در منطقه شد.

امام جمعه اراک بیان کرد: رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله با ایثار و از جان گذشتگی زمینه ساز امنیت امروز کشور شدند تا امروز مردم و مسئولان در سایه این امنیت و آرامش که توسط نیروهای مسلح کشورمان رقم خورده، برای آبادانی کشور تلاش کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه با امام زمان (عج) بیعت کردند و تا آخرین نفس از آرمان‌های این انقلاب دفاع می‌کنند.

وی اضافه کرد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران عاملی برجسته است که کمتر در نیروهای مسلح سایر کشورها می توان سراغ گرفت.

وی اضافه کرد: امنیت در عرصه منطقه‌ای و جهانی مسئله اول هر کشوری محسوب می‌شود که این مهم‌ در ایران اسلامی به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و نیروهای مسلح به دست آمده و هر قدرتی که بخواهد به منافع ملی ملت تجاوز کند با اقتدار مقابل او صف‌آرایی می‌شود.

۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه با عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.