stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 393910
  • 31 شهریور 1400 - 12:18
0

لزوم اتصال بزرگراه شمالغرب به آزادراه شیراز-اصفهان

لزوم اتصال بزرگراه شمالغرب به آزادراه شیراز-اصفهان
فارس_ معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز خواستار همکاری و تسهیل در اتصال بزرگراه در حال ساخت شمالغرب این کلانشهر به آزادراه شیراز-اصفهان شد.
قلم | qalamna.ir :

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به تسریع روند احداث آزادراه شیراز- اصفهان، ضرورت همکاری و تسهیل در اتصال بزرگراه در حال ساخت شمالغرب این کلانشهر به آن آزادراه را متذکر شد.
اسماعیل صالحی در حاشیه بازدید از مراحل ساخت بزرگراه شمالغرب شیراز، گفت: با توجه به طی مراحل پایانی ساخت آزادراه شیراز-اصفهان، همکاری مثبت متولیان امر در ساماندهی ترافیک ورودی و خروجی شیراز در محدوده شهرک‌های گویم و دوکوهک، نقش سازنده‌ای در حل مشکلات عبور و مرور محدوده شمال غربی شیراز داشته باشد.
او با تشریح مشخصات بزرگراه شمالغرب شیراز گفت: این محور کلیدی در فاز اول به طول ۴.۵ کیلومتر و عرض ۵۵ متر حدفاصل بزرگراه حسینی الهاشمی و پل آفرینش در حال احداث بوده و شامل ۲ تقاطع غیرهمسطح است.
صالحی با اشاره به تلاش‌های شهرداری شیراز برای بهره برداری کامل از این محور و اتصال به آزادراه شیراز-اصفهان، افزود: عملیات احداث این بزرگراه برای اتصال به قطعه هشت آزادراه در صورتیکه متولیان امر در آزادسازی اراضی همکاری کنند، در دستور کار قرار خواهد گرفت.
معاون شهردار شیراز با بیان اینکه ساخت این فاز از بزرگراه منطبق بر طرح تفصیلی شهری شیراز است، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که دستگاه‌های دخیل در ادامه ساخت این محور و اتصال به آزادراه همکاری داشته باشند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به در نظر گرفتن رژیم مالی مؤثر با توجه به قرارداد پیمانکار و بررسی لحظه‌ای پیشرفت پروژه، گفت: نگاه ویژه‌ای برای ساخت این بزرگراه از سوی مجموعه مدیریت شهری شیراز وجود دارد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.