stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 393765
  • 30 شهریور 1400 - 20:52
7
در همایش استانی ترنم تربیت و با حضور مدیران کل وزارتی و استانی برگزار شد:

تجلیل از مدیر کانون شهید بهشتی علی آباد کتول به عنوان مدیر برتر در بحث تجاری سازی

تجلیل از مدیر کانون شهید بهشتی علی آباد کتول به عنوان مدیر برتر در بحث تجاری سازی
شایان ذکر است شهرستان علی آباد کتول در امر تجاری سازی فضاهای آموزشی در استان گلستان پیشتاز بوده است و تا کنون 20 واحد تجاری در فضاهای های آموزشی شهرستان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
قلم | qalamna.ir :

به

روابط عمومی مدیریت اموزش و پرورش علی آباد کتول، همایش استانی ترنّم تربیت وتجلیل از شهرستان های برتر فعالیت های پرورشی و فرهنگی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مدیران کل وزارتی و استانی و به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد و  از فعالین حوزه پرورشی شهرستان های استان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

در این مراسم هادی باباکردی مدیر کانون شهید بهشتی علی آباد کتول، به عنوان مدیر موفق در امر تجاری سازی فضاهای آموزشی شهرستان علی آباد کتول مورد تجلیل قرار گرفت.

شایان ذکر است شهرستان علی آباد کتول در امر تجاری سازی فضاهای آموزشی در استان گلستان پیشتاز بوده است و تا کنون ۲۰ واحد تجاری در فضاهای های آموزشی شهرستان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

هادی باباکردی  مدیر کانون شهید بهشتی در خصوص استفاده از ظرفیت های شهرستان گفت:امید است فرایند استفاده از ظرفیت های متعدد آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه این نهاد تداوم داشته باشد و نهادهای دولتی و مردم نهاد با همدلی و وفاق زمینه را برای توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش در همه ابعاد فراهم سازند.

شایان ذکر است  آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول در راستای تحقق توسعه عدالت آموزشی و استفاده از ظرفیت های شهرستان  اقدامات موثری را از محل جذب مشارکت های مردمی و درآمدهای اختصاصی در زمینه راه اندازی، ساخت، تجهیز ، بروز رسانی و استاندارد سازی مراکز آموزشی رفاهی و کلینیک های پزشکی ویژه فرهنگیان در چند سال اخیر انجام داده است.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار وحید حاج سعیدی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.