stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 393734
  • 30 شهریور 1400 - 18:43
0
دادستان کرمانشاه:

  زندان باید تبدیل به دانشگاه و کلاس معارف شود/ با دولت برای مبارزه با فساد همکاری می کنیم

  زندان باید تبدیل به دانشگاه و کلاس معارف شود/ با دولت برای مبارزه با فساد همکاری می کنیم
قلم | qalamna.ir :

 شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به عزم دولت سیزدهم برای مبارزه با فساد، اظهارکرد: در این راستا، وظیفه دستگاه قضایی سنگین تر شده و باید دولت جدید را برای تحقق این مهم یاری دهیم.

وی از اعلام آمادگی دادسرای کرمانشاه برای تعامل و همکاری با دولت در جهت مبارزه با فساد خبر داد و گفت: دولت برای اجرایی شدن این شعار به کمک دستگاه قضایی نیاز دارد.

دادستان کرمانشاه در ادامه به وجود برخی آسیب های اجتماعی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برای کنترل بسیاری از این آسیب ها نیازمند به ورود دولت هستیم.

وی اضافه کرد: در بحث جمع آوری معتادین متجاهر همواره یکی از مشکلاتی که در کرمانشاه با آن گریبانگیر بوده ایم، کمبود کمپ های نگهداری است که امیدواریم در دولت فعلی این مشکل حل شود.

کرمی در ادامه به اجرای طرح های پایش و بازدید از زندانها طی یکی دوسال گذشته اشاره کرد و گفت: زندان باید تبدیل به دانشگاه و کلاس معارف شود و به اندازه کافی قاضی ناظر زندان را در زندان های استان مستقر کنیم و این مهم به وقت اداری هم محدود نشود.

وی تاکید کرد: اگر هم در بحث قاضی زندان با کمبود نیرو مواجه هستیم، می توان از افراد حقوقدان برای بررسی ورفع مشکلات زندانیان استفاده کرد.

دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه با زندانی شدن هر فرد علاوه بر تبعات منفی برای خود زندانی، خانواده او هم دچار مشکلات زیادی می شوند، گفت: براین اساس، ضروری است که از ظرفیت افراد خیر برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استفاده کرد که این مسئله مستلزم جلسه است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.