stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 393558
  • 29 شهریور 1400 - 18:12
2
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:

پیش روی سال تحصیلی جدید در همدان مطابق با اطلس آموزشی

پیش روی سال تحصیلی جدید در همدان مطابق با اطلس آموزشی
همدان- قلمنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: براساس راهبرد وزارت متبوع، اطلس آموزشی در مدارس به خوبی تدارک دیده شده و برنامه های سال تحصیلی جدید متناسب با گام های تعریف شده در شیوه نامه بازگشایی مدارس دنبال خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از همدان، محمد پورداود در نشست شورای معاونین استان و روسای شهرستان ها، نواحی و مناطق که با حضور رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت متبوع برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مهر به عنوان  یک فرایند معطوف به عمل با سعی بلیغ و جهد جهید همکاران ما در کارگروه های هفتگانه در استان به خوبی دنبال شده است.
وی با بیان این موضوع عنوان کرد: ستاد پروژه مهر استان در اقدامی خلاقانه کارگروه ارتقای توانمندی های نظام آموزشی و تربیتی را در راستای عمق بخشیدن به تعلیم و تربیت دانش آموزان در زیست بوم جدید فعال نمود تا برای اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی براساس اطلس مدارس به خوبی زمینه‌سازی شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: با تشریک مساعی و هماهنگی بخش های مختلف زمینه سازی های لازم برای آغاز سال تحصیلی صورت گرفته و برنامه های پروژه مهر استان از جمله ثبت نام دانش آموزان، سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان، ساماندهی نیروی انسانی، آماده سازی فضا و تجهیزات، واکسیناسیون فرهنگیان و ارتقای بهداشت مدارس به شکل مطلوب اجرا شده است.
پورداود خاطرنشان کرد: براساس راهبرد وزارت متبوع، اطلس آموزشی در مدارس به خوبی تدارک دیده شده و برنامه های سال تحصیلی جدید متناسب با گام های تعریف شده در شیوه نامه بازگشایی مدارس دنبال خواهد شد.
وی در بخش پایانی این نشست، با بیان این که واکسیناسیون فرهنگیان در استان به خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان استان نیز براساس برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.