stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 393556
  • 29 شهریور 1400 - 18:08
2
رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش:

بازگشایی مدارس به شکل حضوری و همراه با آرامش، اطمینان و ارتقای کیفیت

بازگشایی مدارس به شکل حضوری و همراه با آرامش، اطمینان و ارتقای کیفیت
همدان- قلمنا- رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی است و شکل گیری آموزش های حضوری با آرامش، اطمینان و ارتقای کیفیت همراه خواهد بود.
قلم | qalamna.ir :

قلم از همدان، خسرو ساکی در نشست شورای معاونین استان و روسای شهرستان ها، نواحی و مناطق با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: همدان به عنوان یکی از استان های پیش رو در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اعتقادی با مردمان دانا و خردمند شناخته می شود.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش این استان در سال های اخیر گام های مهمی در جهت ارتقای کمی و کیفی برداشته است، در ادامه با اشاره به تعاریف مدیریت، گفت: مدیریت استعدادی  است که به وسیله دانش و تجربه شکوفا می شود.
رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در این راستا تصریح کرد: استعداد اگر با دانش و تجربه آمیخته شود، شکوفایی به وجود می آورد و فرد می تواند به نحو احسن در خدمت جامعه باشد.
این مسئول با بیان این که بازگشایی مدارس و شکل گیری آموزش حضوری با آرامش، اطمینان و ارتقای کیفیت دنبال خواهد شد، خاطرنشان کرد:  آرامش و اطمینان دادن به خانواده ها از جهت سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است.
ساکی با تاکید بر اهمیت عدالت و کیفیت آموزشی، اظهار کرد: عدالت باید متناسب با موقعیت های مختلف ساری و جاری شود.
وی با بیان این که عدالت آموزشی شعار همیشگی آموزش و پرورش است، افزود: این مهم باید به عنوان یک هدف نهایی توسط دست اندرکاران تعلیم و تربیت مورد توجه قرار گیرد.
رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که فعالیت های حوزه سنجش صرفا محدود به برگزاری امتحانات و آزمون ها نیست، خاطرنشان کرد: براساس سند تحول بنیادین نظام پایش و ارزیابی کیفیت آموزشی از مهم ترین برنامه های این حوزه به شمار می رود که در دو بخش فرایندی و برونداد دنبال می شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.