stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 393491
  • 29 شهریور 1400 - 13:16
1

لزوم اصلاح فرآیندهای خدمات دهی و تسهیل تولید ملی

لزوم اصلاح فرآیندهای خدمات دهی و تسهیل تولید ملی
قلم | qalamna.ir :

روز دوشنبه از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در دوره توجیهی تبیینی ویژه جانشینان فرماندهان انتظامی استان ها که در ستاد ناجا در حال  برگزاری است، زیر بنای ایجاد تحول در ناجا را بر اساس فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره مندی از تجربیات و دانش فرماندهان دانست و افزود: امروز تکیه نیروی انتظامی تکنولوژی و فناوری های نوین است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا موضوع هوشمندسازی را از فناوری های نوین شروع کرده است، تصریح کرد: هوشمندسازی پلیس موجب بهینه سازی ماموریت ها، توانمندسازی کارکنان و ایجاد تحول در ارائه خدمات می شود.

سردار اشتری بر لزوم تغییر و اصلاح فرآیندها در جهت بهبود خدمات دهی و تسهیل تولید ملی تاکید و خاطر نشان کرد: هوشمندسازی یعنی سیستمی که می توان کار هزاران نفر را با یک دستگاه انجام داد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور افزود: تسهیل در ارائه خدمات دهی به مردم با فراهم سازی بسترهای نوینی نظیر ایجاد شبکه ای یکپارچه برای ماموریت های خاص با سایر سازمان ها و ارگان ها  انجام می شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات کارکنان در جهت بهبود معیشت می تواند در پیشگیری از آسیب ها بسیار حائز اهمیت باشد، گفت: در نیروی انتظامی پاک دست ترین و خدوم ترین نیروها در حال خدمت رسانی به مردم هستند و تقویت انگیزه در کارکنان راندمان کاری را افزایش می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی با تصریح اینکه فضای مجازی هم فرصت است هم تهدید خاطر نشان کرد: باید به طور مرتب فضای مجازی رصد شود تا از تهدیدات آن پیشگیری و از فرصت های پیش آمده استفاده شود.

سردار اشتری با اشاره به اینکه در نیروی انتظامی جذب، آموزش و به کارگیری سه مقوله بسیار مهم به شمار می آید، گفت: آموزش در اجرای موفقیت آمیز ماموریت های محوله نقش حیاتی دارد.

فرمانده ناجا خطاب به جانشینان فرماندهان انتظامی استان های حاضر در جلسه گفت: به طور قطع شما عزیزان به خصوص  در استان نقش مهم و اساسی ایفا می کنید ان شاء الله این نقش را تقویت کرده تا تحول، نوآوری و روحیه و انگیزه مضاعف در کارکنان ایجاد شود. 

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.