stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 393338
  • 28 شهریور 1400 - 23:30
0

رضایی: مردم اصفهان از واکسیناسیون کرونا استقبال کنند

رضایی: مردم اصفهان از واکسیناسیون کرونا استقبال کنند
اصفهان_استاندار اصفهان گفت: ضروری است مردم اصفهان از واکسیناسیون کرونا استقبال کنند تا بتوان به خوبی این بیماری را کنترل کرد.
قلم | qalamna.ir :

عباس رضایی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی بیمارستان صحرایی سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه در حال حاضر در بحران شیوع کرونا به سر می‌بریم و از شهروندان درخواست داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ورود به پیک ششم کرونا جلوگیری کنند، اظهار داشت: باید توجه داشت که در پیک پنجم با بحران جدی رو به رو شدیم که برای همه غیر قابل تصور بود.

وی با بیان اینکه در پیک پنجم به صورت تمام شد از ظرفیت مراکز درمانی استان از جمله بیمارستان‌های خصوصی و دولتی و بیمارستان‌های نظامی استفاده کردیم، ابراز داشت: در برخی از بیمارستان‌ها در شهر اصفهان بیماران تختی برای بستری بیماران مبتلا به کرونا را نداشتند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه راه‌اندازی بیمارستان مدرن و بزرگ توسط سپاه صاحب الزمان (عج) اقدامی مناسب است، افزود: قرار است با همیاری و همت دیگر نهادها این بیمارستان تا روز اربعین به بهره برداری برسد.

وی افزود: پایه‌گذاری این بیمارستان از روز عاشورا انجام شد و تا اربعین بهره برداری خواهد شد.

اعتبار ۷.۵ میلیارد تومانی برای بیمارستان دوم صحرایی سپاه

رضایی با بیان اینکه پیگیری جدی برای بهره برداری از بیمارستان دوم صحرایی سپاه در استان اصفهان انجام شد، ابراز داشت: این بیمارستان از تجهیزات کافی برخوردار است و همه امکانات درمانی و رفاهی در اختیار بیماران این بیمارستان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: برای بهره برداری از بیمارستان صحرایی ۱۵۰ تخت‌خوابی سپاه در سپاهانشهر ۷.۵ میلیارد تومان هزینه شده است اما آنچه در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، همدلی و هماهنگی همه نهادها برای بهره برداری از این پروژه است.

افراد بالای ۱۸ سال در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر واکسینه می‌شوند

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه قرار است همه شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر و روستاها افراد بالای ۱۸ سال تا پایان هفته جاری واکسینه شوند، گفت: اگر بخواهیم ۶ میلیون نفر را واکسینه کنیم باید به جز هزینه واکسن و … تنها برای تأمین سرنگ بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ضروری است که مردم از واکسینه شدن در برابر کرونا استقبال کنند و پس از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.