stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 393064
  • 27 شهریور 1400 - 13:19
1

ایران ۳ – چین ۱ / دیوار چین برای بلند قامتان والیبال ایران کوتاه بود

ایران ۳ – چین ۱ / دیوار چین برای بلند قامتان والیبال ایران کوتاه بود

تیم ملی والیبال در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل چین به پیروزی رسید.

قلم | qalamna.ir :

مرحله نیمه‌نهایی بیست‌و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی شهر چیبا در کشور ژاپن برگزار شد و تیم‌های ایران و  چین به مصاف هم رفتند.
بلندقامتان ایران که تا قبل از این بازی بدون شکست بوده و حتی یک ست را به حریف واگذار نکرده بودند درحالی مقابل چین قرار گرفتند که تیم ملی والیبال چین، والیبال ژاپن را در گروه E این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داده بود.

تیم ملی والیبال ایران و چین از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که در آخر ایران توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند و به فینال این رقابت ها برسد.
این دیدار در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ به سود ایران پایان یافت. 

بلندقامتان والیبال ایران با ترکیب اولیه عبادی پور، توخته، اسماعیل نژاد، صالحی، مجرد، کریمی و حضرت پور (لیبرو) مقابل چین صف آرایی کردند. 

پیش از شروع بازی صابر کاظمی از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد و به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفت از ابتدا این بازیکن را داخل زمین قرار ندهند. صابر کاظمی ملی‌پوش ایران در اثر برخورد با یکی از بازیکنان در جریان گرم کردن دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد.

در دیگر بازی های نیمه نهایی این رقابت ها، از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران تیم ملی ژاپن به مصاف تیم ملی چین تایپه خواهد رفت تا تکلیف دیگر تیم فینالیست این رقابت ها مشخص شود.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور بازیکنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند که برای تیم ملی والیبال ایران بازی می‌کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.