stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 393059
  • 27 شهریور 1400 - 13:18
0

رشیدی: بهتر است مجیدی بماند/ مدیران استقلال حرف‌های روشنی نمی‌زنند

رشیدی: بهتر است مجیدی بماند/ مدیران استقلال حرف‌های روشنی نمی‌زنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید بهتر است فرهاد مجیدی در استقلال بماند و به عنوان سرمربی آبی‌ها ابقا شود.

قلم | qalamna.ir :

منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی پیرامون باشگاه استقلال رخ می‌دهد و چه مشکلاتی باعث شده است این حواشی پیش بیاید. به نظر من با این شرایط مشخص نیست چه اتفاقاتی در آینده رخ دهد.

او در ادامه با انتقاد به موضع‌گیری و واکنش مدیران باشگاه استقلال گفت: مدیران صحبت‌های روشنی بیان نمی‌کنند. مدیرعامل که از طرف وزیر ورزش گماشته می‌شود و آن‌ها کارهای لازم را انجام می‌دهند. متاسفانه کسی که مدیریت ورزشی بلد باشد، ما در این کشور ما کم داریم. ما افرادی مثل داریوش مصطفوی و محمد دادکان کم داریم. من مددی را تا به حال ندیدم و ایشان را خیلی نمی‌شناسم و واقعا با وجود این شرایط نمی‌توانم نظر خیلی دقیقی به او بدهم.

رشیدی در پاسخ به این سول که با وجود مشکلاتی که استقلال به آن دچار شده است، بهتر است مجیدی سرمربی استقلال بماند یا خیر،‌ گفت: از اینکه مجیدی یک مربی خوب و جوانی است، شکی نیست. در حال حاضر مدیران ما به دنبال نتیجه هستند و کاری به آینده هم ندارند.

او افزود: مجیدی کارهایی که کرده است و جوانانی به فوتبال معرفی کرده است اما برخی از تصمیم‌ها،‌ سلیقه‌ای است و مجیدی ترجیح داده است که جوانگرایی کند. اگر جابجایی سرمربی صورت نگیرد، به نظر من به صلاح استقلال است. مجیدی برخی اوقات کارهایی کرده است که شاید به مذاق پیشکسوت‌ها خوش نیامده است اما بهتر است که مجیدی در استقلال بماند و برای سازندگی استقلال تلاش کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که فرهاد مجیدی با وجود شرایط این روزهای آبی‌ها، ترجیح می‌دهد در استقلال بماند یا خیر، خاطرنشان کرد: شخصیت مجیدی به گونه‌ای است فکر می‌کنم به هیچ وجه در استقلال نمی‌ماند و مثل سال‌های گذشته از استقلال جدا می‌شود. با توجه به اتفاقاتی که برای فرزاد مجیدی پیش آمده است و او نتوانسته است در کادر فنی جایی پیدا کند، فکر می‌کنم خود فرهاد هم تصمیم بگیرد از استقلال جدا شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.