stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 393056
  • 27 شهریور 1400 - 13:17
1

مجیدی می‌ماند یا می‌رود؟

مجیدی می‌ماند یا می‌رود؟

شرایط باقی ماندن کادر فنی استقلال و فرهاد مجیدی در جمع آبی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و این مساله باعث خشم هواداران استقلال شده است.

قلم | qalamna.ir :

تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دچار حواشی بسیاری شده است. این حواشی گاه از سوی پیشکسوتان و سرمربیان سابق این تیم صورت گرفته و گاهی هم خود باشگاه آنها را به وجود آورده است.

یکی از حواشی بزرگ این روزهای استقلال، بحث ماندن یا نماندن مجیدی است. این مساله به نوعی باعث به خشم آمدن بسیاری از هواداران استقلال شده اما احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در این رابطه گفت: یک فصل فوتبالی‌مان به پایان رسید. این حق هیات مدیره است که یک ارزیابی کلی در خصوص عملکرد سرمربی تیم داشته باشد. قرار است نماینده هیات مدیره که آقای مظلومی باشند در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام دهند و تصمیم‌گیری کنیم.

با وجود این مساله، وقوع هر اتفاقی از سوی کادر فنی استقلال می‌تواند صورت بگیرد. مجیدی گفته که می‌خواهد به صورت تصویری یک مصاحبه مفصل در خصوص شرایط باشگاه داشته باشد و هیچ بعید نیست که پس از انجام امور مربوطه به حواشی اخیر، از سمت خود استعفا کند.

از طرفی مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند به دنبال ارزیابی عملکرد مجیدی در فصل اخیر هستند و این اتفاق در پایان می‌تواند به باقی‌ماندن مجیدی یا جدا شدن او از استقلال منجر شود.

اتفاقات اخیری که در باشگاه استقلال رخ داده است، از وضعیت کاملا مبهم آبی‌پوشان را حکایت می‌کند و شاید هر لحظه شاهد یک تغییر جدی در کادر مدیریت یا کادر فنی این باشگاه باشیم. باید دید استقلال بدون هیچ تغییری به کار خود ادامه می‌دهد یا قرار است باز هم دستخوش تغییرات گسترده‌ای شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.