stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 393053
  • 27 شهریور 1400 - 13:16
0

خانواده شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند

خانواده شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری پلیس، سردار ” احمدعلی گودرزی” در دیدار با خانواده شهید مرزبان “عباس مهراندوز” اظهار داشت: پس از دوران دفاع مقدس، مرزبانان ادامه دهندگان راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مرزهای ایران اسلامی هستند و با رشادت، ایثارگری و شجاعت از سرحدات کشورمان پاسداری می کنند و در این راه شهدای زیادی تقدیم نظام شده است.

 وی افزود: امروز ملت شریف ایران اسلامی مدیون ایثارگری و از خودگذشتگی جوانان شایسته ای است که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان جنگ با دشمنان مبارزه کردند و آسمانی شدند.

سردار گودرزی با تقدیر ازخانواده گرانقدر شهید مهراندوز به روایتی اشاره و بیان داشت:انسان ها پس از مرگ پرونده اعمالشان بسته می شود ولی مرزبانی که در راه خدا به شهادت برسد و یا فوت کند نامه اعمالش باز است و تا روز قیامت برای او حسنه نوشته می شود.

فرمانده مرزبانی ناجا خانواده های شهدا را مظهر ایثار و فداکاری خواند و خاطر نشان کرد: ایران اسلامی بواسطه فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران از گزند دشمنان در امان مانده و امروز وظیفه ماست که قدردان رشادت های شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام باشیم.

گفتنی است شهید “مهراندوز” در ۱۷ فروردین ماه سال ۹۴ در هنگ مرزی نگور سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد.

۱۳۵۲

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.