stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 393052
  • 27 شهریور 1400 - 13:16
0

شما با قهرمانی‌تان اثبات می کنید کارهای به‌ظاهر نشدنی، شدنی است

شما با قهرمانی‌تان اثبات می کنید کارهای به‌ظاهر نشدنی، شدنی است

در پی پیروزی‌های اخیر ورزشکاران ایران در رقابت‌های بین‌المللی، قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

قلم | qalamna.ir :

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک ایران در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو اظهار کردند: شما با قهرمانی خودتان اثبات می کنید که کارهایی که به ظاهر نشدنی است، در واقع شدنی است. این برای کشور ما خیلی آورده‌ مهمی است. این پیام برای دوران ما بسیار ارزشمند است. دستگاههای زیادی مشغول برنامه‌ریزی‌اند، در کارند برای اینکه جوان ایرانی را از امید و نشاط دور کنند، دچار افسردگی کنند، دچار ناامیدی کنند. در یک چنین فضایی شما این پیام امید را تزریق میکنید به کل جامعه. این بسیار ارزشمند است.

رهبر انقلاب گفتند: قهرمانی در مسابقات ورزشی به خصوص در سطح بین‌المللی حامل یک پیام مهمی است. آن پیام عبارت است از پیام توانایی، نشاط، همت، قدرت اراده، یعنی همه احساس می کنند که این کسی که توانست قهرمان بشود، روی سکوی قهرمانی بایستد، همت کرده، اراده کرده، توانایی خودش را بالفعل کرده، نشاط به جامعه می‌بخشد. این پیام مهم قهرمانی در صحنه‌های بین‌المللی ورزشی است. در واقع قهرمان ها آموزگاران ایستادگی و امید و نشاط اند.

این خبر تکمیل می شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.