stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 392991
  • 27 شهریور 1400 - 12:35
3

حضور مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس در طرح پنجشنبه جهادی شهرداری اهواز

حضور مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس در طرح پنجشنبه جهادی شهرداری اهواز
خوزستان - طرح پنجشنبه های جهادی شهرداری اهواز این هفته با حضور نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

برنامه پنجشنبه های جهادی شهرداری اهواز هر هفته در یکی از مناطق برگزار می شود که در این هفته این طرح در حوزه محلات کم برخوردار منطقه ۶ شهرداری برگزار شده و مدیران سایر مناطق به همراه گروه های عملیاتی شان هرکدام قسمتی از کارهای خدماتی شامل عملیات های آسفالت، رُفت و روب، هرس درختان، رنگ آمیزی و سایر خدمات را در منطقه کوی علوی بر عهده گرفتند.

همچنین در این پنجشنبه جهادی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، به همراه سرپرست شهرداری اهواز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیرعامل آبفا خوزستان از منطقه کوی علوی و وضعیت شبکه های فاضلاب آن به منظور بررسی شرایط این منطقه در صورت شروع بارندگی های امسال، بازدید به عمل آورد.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکل فاضلاب خیابان ارشاد کوی علوی با اشاره به دریافت اعتبار یک هزار و ۷۵۰ میلیارد تومانی برای فاضلاب اهواز اظهار داشت: بعد از این دریافت اعتبار منتظر اقدام عملی از سوی مسئولان ذیربط هستیم؛ بر همین اساس بازدید میدانی از منطقه کوی علوی انجام دادیم تا در کنار مردم این مشکل را بررسی کنیم.

وی با اشاره به اینکه کار نماینده مجلس قانونگذاری و تخصیص اعتبار برای رفع مشکلات مختلف مردم است، افزود: حفظ بازارچه سنتی در کوی علوی از اهمیت بالایی برخودار است و نمی‌خواهیم با تعطیلی آن مشکل معیشتی برای مردم و کسبه بازارچه ایجاد شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خط اصلی فاضلاب بازارچه کوی علوی ریزش کرده و هم اکنون، آن هم در فصل تابستان، فاضلاب در معابر خیابان‌های فرعی بالازده و قطعا در فصل پاییز و زمستان با بارندگی این منطقه دچار مشکل می‌شود.

یوسفی ادامه داد: امروز در فصل تابستان برای برنامه‌ریزی و جلوگیری از بروز مشکلات بعدی به همراه سرپرست شهرداری اهواز و رئیس و اعضای شورای شهر و مدیرعامل آبفا خوزستان از این منطقه بازدید کردیم‌.

وی خبر داد: فردا شب نیز برگزاری جلسه‌ در یکی از مساجد محله را برنامه‌ریزی کردیم تا با حضور معتمدین و کسبه محل از آنها برای تعطیلی دو ماهه بازارچه کوی علوی همکاری بگیریم تا با توجه به تخصیص اعتبار برای منطقه اصلاح خط اصلی فاضلاب از سوی آبفا انجام و مشکل خیابان‌های فرعی نیز حل شود.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی، و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر مردم برای جمع‌آوری موقت بازارچه همکاری لازم را داشته باشند، قول می‌دهیم که مسئولان مربوطه به وظایف خود عمل کنند و ما نیز به عنوان نماینده مجلس پیگیری و مطالبه لازم را داشته باشیم.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شهر خوب یافتنی نیست٬ بلکه ساختنی است٬ شهر خوب را شهروندان خوب می سازند

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.