stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 392971
  • 27 شهریور 1400 - 11:27
1

عذرخواهی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از پاکبانان و مردم بندرعباس

عذرخواهی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از پاکبانان و مردم بندرعباس
هرمزگان/قلمنا-در پی انتشار تصویری از پاکبانان ،در دیدار با یکی از اعضای شورای شهر، رئیس شورای شهر بندرعباس از پاکبانان و مردم بندرعباس عذر خواهی کرد.
قلم | qalamna.ir :

فاطمه جراره رئیس شورای شهر بندرعباس ضمن عذر خواهی از پاکبانان و خانواده‌های محترمشان و مردم شهر بندرعباس گفت: پاکبانان و کارگران شهرداری کسانی هستند که بیشترین زحمت را برای شهر می‌کشند و همیشه مورد حمایت اینجانب در دوره‌های مختلف شورای شهر و بقیه اعضای محترم شورا بوده و هستند. ما همیشه دغدغه شرایط کاری و پرداخت‌های مالی و بیمه این عزیزان را داشته‌ایم و برای رفع مشکلات آنها تلاش کرده‌ و امیدواریم بی‌دقتی ناخواسته باعث تکدر خاطر این عزیزان نشود و حتما برای جبران آن، از این عزیزان دلجویی خواهد شد.

احمد کناری نژاد، عضو شورای شهر بندرعباس نیز در این رابطه  طی بیانیه ای گفت : این روزها تصویر منتشر شده از دیدار با پاکبانان محترم شیفت روز منطقه ی یک  ابهاماتی را به دنبال داشته، لذا ضمن درک نگرانی‌های ایجاد شده، بر آن شدم که به جهت روشن سازی ابعاد ماجرا، شرح ماوقع را صادقانه با شما مردم همیشه همراه در میان بگذارم.

جایگاه والا و حیاتی شغل پاکبانان محترم در حفظ بهداشت و سلامت شهر، بر کسی پوشیده نیست و این حقیر نیز در همین راستا وظیفه‌ی خود دانستم که همزمان با ساعت شروع به کار این عزیزان (۴:۳۰صبح) در محلی که هر روزِ جمع شده و از آن جا به محل خدمت خود می‌روند حاضر شده و در دیداری صمیمانه و به دور از تشریفات بازدیدهای مرسوم، ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت، شنوای دغدغه هایشان باشم.

موج انتقادی و نگرانی‌های ایجاد شده در باب نگاه بالا به پایین در این دیدار را به خوبی درک می کنم اما به جهت اطمینان خاطر شما شهروندان، باید بگویم بر خلاف برخی نقل قول ها، همان طور که در برخی از تصاویر منتشره قابل مشاهده است، در این دیدار صمیمانه این حقیر به عنوان خدمتگزار مردم هیچ امکانات اضافه ای اعم از میز و صندلی در مقایسه با پاکبانان محترم در اختیار نداشتم و قرار گرفتن پاکبانان محترم در  وضعیت نشسته نیز نه به اجبار و حتی خواست این حقیر، بلکه به اختیار خودشان بوده و این صفوف منظم نیز ناشی از نظم و انضباط کاری آنهاست، هر چند که در ظاهر امر ممکن است برداشت های دیگری از تصویر شود.

ناگفته پیداست که تصویر منتشر شده تنها نمایشگر بخش کوچکی از ماجرای دیدار و گفتگو با پاکبانان محترم است و نه تنها نمی تواند ملاک و معیار مناسبی برای قضاوت در مورد کل ماجرا باشد بلکه حتی در مورد آن چه به نمایش گذاشته است نیز نمی تواند روایتگر جامع و کاملی باشد و اینجاست که استنباط ناصحیح و تفسیر ناشی از عدم آگاهی و یا پیش زمینه ی ذهنی می تواند موجب دور ماندن دیگر زوایای ماوقع از دید مخاطب گردد.

و این مسئله لزوم توجه بیش از پیش به تفکر، تحقیق و تفحص و کسب اطلاعات لازم از منابع آگاه به منظور رسیدن به دید جامع در مورد موضوعات مختلف را یادآوری می نماید. 

در پایان بار دیگر اعلام‌ می‌نمایم این حقیر و کلیه ی اعضای محترم شورا با تمام وجود قائل به حفظ شان و کرامت  کارگران محترم شهرداری هستیم و قاطعانه معتقد به مبارزه با نگاه تبعیض‌ آمیز می باشیم. دغدغه ها و تلاش های اعضای محترم شورا به درستی گویای این نگاه می باشد. در پایان چنانچه دراین جریان ناخواسته و علیرغم اهداف این حرکت و دیدار، موجبات آزردگی خاطر یا خدشه دار شدن جایگاه ستودنی پاکبانان محترم فراهم آمده است صمیمانه از این عزیزان و خانواده‌های محترمشان عذرخواهی می نمایم.

 انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.