stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 392958
  • 27 شهریور 1400 - 11:15
0
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان:

هیچ کشوری بدون روستا قادر به ادامه حیات نیست

هیچ کشوری بدون روستا قادر به ادامه حیات نیست
هرمزگان/قلمنا-مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در جمع اهالی بخش شمیل اظهار کرد: هیچ کشوری، بدون روستا قادر به ادامه حیات نیست حتی شهرها هم وابسته به روستاها هستند.
قلم | qalamna.ir :

هادی ابراهیمی افزود: درصورت رونق کسب و کار روستاها،  خدمات مناسبی از قبیل جاده، خانه بهداشت،  … نیز ارائه خواهد شد. به دلیل عدم رونق کسب و کار در روستاها، برخی از این روستاها علیرغم برخورداری از امکانات و خدمات راه، …. خالی از سکنه و فاقد امنیت است.

وی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان سعی کرده  در یک مدل که بخشی از این کار را دستگاه های دولتی در مرکز بر عهده دارد و بخش اجرایی آن در روستا می گذرد لذا کمیته را تشکیل دهیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان ابراز داشت: هم اکنون بعنوان کمیته اطلاع رسانی در خدمت شما هستیم، سپس کمیته  پشتیبانی توسط دستگاه های اجرایی تشکیل و این دستگاه ها بیش ازپیش پای کار  خواهند آمد.

وی ادامه داد: بخش دیگر این طرح، شکل گیری کمیته اجرایی است که در واقع تشکیل این کمیته بعنوان قلب اجرایی آن است. به منظور اجرای قوانین دولت توسط مردم باید نهاد توسعه گرا توسط جمعی از تسهیلگران و افراد دارای تجریه در حوزه کسب و کار شکل گیرد.

 انتهای پیام/

 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.