stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 392942
  • 27 شهریور 1400 - 11:01
2

رسیدگی به مشکلات حوزه حمل ونقل شهرک پیامبراعظم بندرعباس

رسیدگی به مشکلات حوزه حمل ونقل شهرک پیامبراعظم بندرعباس
هرمزگان/قلمنا-اعضای کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر بندرعباس طی بازدیدی با همراهی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مشکلات مربوط به شهرک پیامبر اعظم را مورد بررسی قرار دادند.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراحی، عیسی عباسی، یعقوب دبیری نژاد و فریده عامری به عنوان رئیس و اعضای کمیسیون ارزیابی حقوقی و معماری و شهرسازی با همراهی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار ومسافر شهرداری، با هدف بررسی وضعیت حمل و نقل در شهرک پیامبر اعظم از این مجموعه بازدید کردند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری طی این بازدید درباره اقدامات صورت گرفته در خصوص حمل و نقل از جمله احداث چند ایستگاه، اختصاص هشت دستگاه اتوبوس و نصب علائم ترافیکی در شهرک پیامبراعظم، توضیحاتی ارائه کرد.

حسین اخلاقی عنوان کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در راستای خدمت رسانی به شهروندان، تمام تلاش خود را جهت ارتقاء کیفیت به کار گرفته و مشکلات حمل و نقل موجود بررسی و در کوتاهترین زمان رفع خواهد شد.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام حیدری سراحی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی نیز یادآورشد: تامین علائم ترافیکی و نصب چراغ راهنمایی در نقاط حادثه خیز باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.