stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 392907
  • 27 شهریور 1400 - 0:42
1

ارزش روز سهام عدالت اعلام شد

ارزش روز سهام عدالت اعلام شد
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: سهام عدالت به عنوان یکی از دارایی‌های ۴۹ میلیون ایرانی، این روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. همین مسئله باعث شده هر روز افرادی که سهام عدالت دارند، پیگیر وضعیت سهام شرکت‌های حاضر در این سبد باشند.سهام عدالت در یک سال گذشته با روند نزولی همراه بوده و در همین دوران به دلیل کاهش شاخص کل بورس تا ۶۵ درصد ارزش سهام عدالت کاهش یافته است.

با آزادسازی سهام عدالت بسیاری در تیرماه و مردادماه سال ۹۹، افراد می‌توانستند ۶۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند. همین مسئله باعث شد فشار فروش زیادی بر سهام این شرکت‌ها وارد شود و برخی از کارشناسان ورود بورس به فاز اصلاح در سال گذشته را آزادسازی سهام عدالت می‌دانند.

سهام عدالت شما چقدر می‌ارزد؟
از مرداد ماه سال گذشته تا خرداد ماه امسال قیمت سهام عدالت روند نزولی داشته است. اما با تغییراتی که در شرایط سیاسی کشور رخ داده است، بورس در خرداد ماه وارد یک فاز صعودی شده است. همین مسئله سبب رشد ۴۰ درصدی ارزش سهام عدالت تا ابتدای شهریور ماه شده است.

اما با توجه به کاهش شاخص در دو هفته گذشته، ارزش سهام عدالت نیز با کاهش مواجه شده است. در هفته گذشته ارزش سهام عدالت با کاهش ۱.۴۹ درصدی و حداقل ۲۳۲ هزار تومان و ۵۶۷ هزار تومان کاهش یافته است.
درحال‌حاضر هر برگ سهام عدالت ۴۰۹ هزار تومانی به میزان ۱۰ میلیون و ۴۶۷ هزار تومان، سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی به میزان ۱۲ میلیون و ۵۹۱ هزار تومان، هر برگه ۵۳۲ هزار تومانی به ارزش ۱۳ میلیون و ۶۱۴ هزار تومان و برگه ۱ میلیون تومانی به ارزش ۲۵ میلیون و ۵۹۱ هزار تومان ارزشگذاری شده است.به نظر می‌رسد، با توجه به پیش‌بینی روند صعودی که کارشناسان در باره هفته‌های آینده اشته‌اند، ارزش سهام عدالت نیز با روند صعودی مواجه خواهد شد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.