stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 392867
  • 26 شهریور 1400 - 19:16
0

ترافیک بازگشت مسافران در جاده‌های مازندران پرحجم است

ترافیک بازگشت مسافران در جاده‌های مازندران پرحجم است
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ هادی عبادی بعدازظهر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: با توجه به بازگشت مسافران از مازندران به سمت تهران و استان‌های مبدأ ترافیک در محورهای چالوس و هراز از ظهر امروز تقریبا پرحجم شده و در برخی نقاط نیز شاهد ترافیک ایستگاهی هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون در محورچالوس محدوده خروجی شهر مرزن‌آباد ترافیک پرحجم‌تر از سایر نقاط این محور است. در محور هراز نیز محدوده تونل سپاسد به طول ۵۰۰ متر تا یک کیلومتر ترافیک ایستگاهی ایجاد شده است و خودروها در حال تردد هستند.

سرپرست پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در محور کیاسر و سوادکوه فعلا ترافیک آرام و عادی است ، اما به روال روزهای پایان هفته در نیمه نخست سال پیش‌بینی می‌شود که از عصر امروز شاهد ترافیک برگشت مسافران ییلاق‌ها به سمت شهرهای مازندران و مناطق مسکونی‌شان باشیم.

عبادی درباره روند مدیریت سفر به مازندران در ورودی‌های استان نیز گفت: در حال حاضر مازندران تنها استانی است که محدودیت تردد در ورودی‌های استان را اعمال می‌کند. همکاران ما در ورودی‌های استان پس از بررسی واجد شرایط بودن ورود خودروهای پلاک غیر بمی اجازه ورود به آن‌ها را می‌دهند.

وی افزود: در شرایط کنونی ارائه کارت ملی برای اهالی استان، برگه مأموریت، مجوز تردد یا سندی که ضرورت حضور فرد در مازندران را تأیید کند پذیرفته می‌شود. اما خودروهای با پلاک غیر بومی که صرفا برای سفر به مازندران قصد ورود به استان را دارند با ممانعت همکاران ما مواجه می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از صبح روز پنجشنبه تا صبح امروز یک‌هزار و ۵۱۴ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی در ورودی‌های مازندران اعمال قانون شدند و ۲۲۰ خودرو نیز پیش از اعمال قانون تمکین کردند و به مقصد بازگشتند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: با توجه به نارنجی بودن وضعیت کرونایی مازندران، خودروهایی که بدون مجوز قانونی یا دلیل موجه وارد استان می‌شوند ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.