stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 392865
  • 26 شهریور 1400 - 19:15
1

۲۲ قبضه اسلحه غیرمجاز در استان کرمانشاه کشف شد

۲۲ قبضه اسلحه غیرمجاز در استان کرمانشاه کشف شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ “محمدرضا آمویی” روز جمعه به خبرنگار گفت: در ماموریت نخست، ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از خودروهای توقیفی، ۹ قبضه سلاح شامل هفت قبضه کلت و ۲ قبضه اسلحه شکاری، ۳۲۴ عدد فشنگ، ۲ عدد وسایل دفاع شخصی فاقد مجوز و یک دستگاه گنج یاب شدند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در این راستا پنج نفر دستگیر و ضمن معرفی به دستگاه قضائی، خودروهای آن ها نیز توقیق و روانه پارکینگ شد.

کشف ۱۰ قبضه اسلحه در قصرشیرین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به کشفیات اسلحه در قصرشیرین نیز اشاره کرد و گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی این شهرستان از ورود تعدادی سلاح غیرمجاز از نقاط مرزی به کشور رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی قاچاقچیان اسلحه شدند اما آن ها با دیدن ماموران و به جا گذاشتن سلاح های غیرمجاز اقدام به فرار کردند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۱۰ قبضه سلاح شکاری، ۲۱ تیغه خشاب و ۵۸ عدد فشنگ کشف شد.

کشف سلاح های شکاری در کرمانشاه توسط پلیس امنیت عمومی

این مقام انتظامی همچنین به ماموریت سوم نیز اشاره کرد و گفت: در این عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان از نگهداری تعدادی سلاح غیرمجاز در یک واحد سرایداری واقع در محور کرمانشاه – کامیاران مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی محل دقیق نگهداری سلاح های غیرمجاز را واقع در دهکده گلستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازری های لازم انجام که در نهایت منجر به کشف سه قبضه اسلحه شکاری و پنج عدد فشنگ شد.

سرهنگ آمویی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.