stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 392838
  • 26 شهریور 1400 - 13:18
1

بلاتکلیفی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا

بلاتکلیفی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا منتظر تصمیم فدراسیون جانبازان و معلولان هستیم تا آمادگی خود را به فدراسیون جهانی اعلام کنیم.

قلم | qalamna.ir :

امین‌الله مانی در گفت و گو با اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره تا پنجم مهر فرصت داریم تا آمادگی را به فدراسیون جهانی اعلام کنیم، هر چند انجمن فوتبال هفت نفره آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات به فدراسیون جانبازان و معلولان اعلام کرده است اما هنوز هیچ پاسخی از فدراسیون دریافت نکردیم و همچنان منتظر تصمیم نهایی فدراسیون هستیم.

وی گفت: یکی از شروط شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا تعهد پرداخت ۵۰۰۰ یورو به فدراسیون جهانی برای شرکت در مسابقات است. هر تیمی که آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات به فدراسیون جهانی اعلام کند اما به مسابقات اعزام نشود، باید این مبلغ را به عنوان جریمه پرداخت کند، بنابراین منتظر تصمیم فدراسیون هستیم تا ببینیم در صورت اعلام آمادگی به فدراسیون جهانی امکان اعزام تیم به اسپانیا وجود دارد یا خیر؟

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره خاطرنشان کرد: سال گذشته برای فعالیت دوباره فوتبال هفت نفره چند مرحله اردوی استعدادیابی برگزار کردیم تا نفرات اصلی را به تیم ملی دعوت کنیم، متاسفانه به دلیل تشدید بیماری کرونا اردوی تیم ملی از خرداد تا امروز متوقف شده و همچنان بازیکنان در بلاتکلیفی به سر می برند تا وضعیت تیم برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا مشخص شود.

او تاکید کرد: در صورتی که شرایط اعزام تیم به اسپانیا فراهم نشود، نه تنها تمام زحمات هم از بین می رود بلکه تیم فوتبال هفت نیز از هم پاشیده می شود، تلاش ما این است که این تیم را دوباره احیا و در مسابقات جهانی مطرح کنم تا کم کم شرایط حضور تیم در پارالمپیک فراهم شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.