stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 392834
  • 26 شهریور 1400 - 13:22
0

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس فارس

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس فارس
فارس_ انتخابات انجمن اولیا و مربیان از امروز در سراسر استان آغاز و تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در آیین استانی برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس فارس در دبیرستان دخترانه آل محمد ناحیه ۲ شیراز همزمان با سراسر کشور برگزار شد گفت: در مدارس پرجمعیت مهرماه را با آموزش مجازی آغاز خواهیم کرد و گام به گام و تدریجی با نگاه به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا به سمت آموزش نیمه حضوری و حضوری خواهیم رفت.
فرهاد اسماعیلی  گفت: انتخابات انجمن اولیا امسال زودتر از سال‌های قبل برگزار شده است تا اعضای انجمن بتوانند در تصمیمات تعیین کننده و سرنوشت ساز آموزشی و تربیتی مدارس دخیل باشند.
اسماعیلی گفت: حضور نماینده انجمن اولیا در شورای مدرسه به عنوان یکی از ارکان تصمیم گیری اصلی در رابطه با فرآیند تعلیم و تربیت بسیار حایز اهمیت است.

وی توصیه کرد: نمایندگان انجمن اولیا باید از تمامی اقشار جامعه باشند تا بتوانند دغدغه و مشکلات گروه‌های مختلف جامعه را بیان کنند.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس هم گفت: امسال انتخابات انجمن اولیا در بیش از ۷ هزار و ششصد مدرسه فارس برگزار می‌شود و بیش از ۳۸ هزار نفر از اولیا به عنوان نمایندگان انجمن معرفی و فعالیت خواهند کرد.
عبدالحسین رحیمی گفت: در ایام کرونا نقش ویژه اولیا و معلمان و تعامل بین این دو بیشتر از قبل آشکار شد و در مدارسی که بین اولیا و معلمان تعامل بیشتری وجود داشته موفقیت بیشتری نیز در پی داشته است.
وی با بیان اینکه در هر آموزشگاهی که بیش از ۱۰ نفر دانش آموز داشته باشد انتخابات انجمن اولیا برگزار خواهد شد افزود: تدابیر لازم برای تهیه سرویس مدارس و پوشاک دانش اموزان نیز اندیشیده شده و در قالب بخشنامه به ادارات ارسال شده است.
رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز نیز گفت: به مشارکت اولیا در تصمیم گیری‌های مدارس بسیار معتقدیم و باید از این ظرفیت عظیم برای مطلوب کردن کیفیت آموزش بهره کافی ببریم.
بهروز پرنیان گفت: با تدابیر انجام شده درصدد هستیم با کمترین آسیب و بیشترین بهره وری سال تحصیلی را آغاز کنیم تا دانش اموزان و خانواده‌های آنان آرامش خاطر داشته باشند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.