stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 392606
  • 24 شهریور 1400 - 23:18
0
فرماندار نهاوند:

نهاوند، کارهای عمرانی شهری روی زمین مانده زیاد دارد

نهاوند، کارهای عمرانی شهری روی زمین مانده زیاد دارد
همدان- قلمنا- فرماندار نهاوند با بیان اینکه در کنار مطالبات مردم که به حق است، گفت: کارهای عمرانی شهری روی زمین مانده زیاد داریم که نیاز به یک انسجام و همراهی همه جانبه می‌طلبد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نهاوند؛ آئین معارفه شهردار جدید نهاوند “مجید یوسفی نوید” با حضور  فرماندار نهاوند، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، معاون امور عمران و برنامه‌ریزی فرماندار و اعضای شورای شهر نهاوند برگزار شد.

مراد ناصری در این آئین مطرح کرد: در پروژه بام نهاوند یک باهم بودن به تمام معنی را تجربه کردیم.

وی با تاکید بر اینکه جا دارد از زحمات شهردار سابق نهاوند تقدیر و تشکر ویژه نمایم چرا که اگر حسین‌پور نبود، بام نهاوند همچنان مخروبه ای بیش نبود، اظهار کرد: طی سه سال و نیم گذشته دو مطالبه مهم مردم نهاوند در بحث عمرانی با از بین بردن منیت‌ها تحقق یافت.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه در کنار مطالبات مردم که به حق است، گفت: کارهای عمرانی شهری روی زمین مانده زیاد داریم که نیاز به یک انسجام و همراهی همه جانبه می‌طلبد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مدیریت کردن در شهرداری با تمام ارگان‌ها متفاوت است، کار و راه سخت است، گفت: شهردار می‌تواند عامل و محور همکاری باشد.

ناصری با بیان اینکه تا آخرین لحظه خدمت به مردم جهت پاسخ به مطالبات مردم شریف نهاوند در کنار مدیریت شهری خواهم بود، اظهار کرد: شهردار از ظرفیت رسانه‌ها غافل نشود، رسانه‌ها بازوان پرتوان مدیریت شهری خواهند بود.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه کارنامه مهندس یوسفی نوید بسیار زبانزد می‌باشد ولی شهردار نهاوند را با استقرار و سکونت کامل در نهاوند می‌پذیرم، مطرح کرد: امیدواریم اعضا شورای اسلامی شهر نهاوند با همراهی همه‌جانبه شهردار در جهت تحقق مطالبات به حق مردم نهاوند گام بردارند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.