stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 392428
  • 23 شهریور 1400 - 19:06
4
استاندار خوزستان:

تولید سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان

تولید سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان
خوزستان - دولت برای کاهش مشکل مسکن در خوزستان، تولید سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد
قلم | qalamna.ir :

صادق خلیلیان در نشست شورای مسکن خوزستان بیان کرد: به منظور پشتیبانی از پروژه‌های ساخت مسکن، باید طرح‌هایی که از پیش در دست اقدام بوده‌اند تکمیل و به متقاضیان واگذار شوند.

وی ادامه‌داد: براین اساس لازم است تا واحد‌های باقی مانده از طرح‌های ساخت مسکن در دوره‌های گذشته با سرعت تکمیل شوند.

استاندار خوزستان به برنامه‌ریزی دولت در زمینه افزایش تولید مسکن اشاره کرد و گفت:در این راستا طرح‌های جدیدی پیش‌بینی شده که از جمله آنها، تامین زمین برای تولید۲۴ هزار واحد مسکونی در خوزستان است.

وی در خصوص محل تامین زمین‌های مورد نیاز برای ساخت این تعداد واحد مسکونی در سال گفت: زمین‌های مورد نیاز از محل اراضی در اختیار منابع طبیعی، نیرو‌های مسلح و دیگر دستگاه‌های دولتی به برنامه‌های افزایش تولید مسکن در خوزستان اختصاص خواهند یافت.

خلیلیان ادامه داد: از دستگاه‌های اجرایی، موسسات و شرکت‌های دولتی خوزستان خواسته می‌شود در تامین زمین مورد نیاز افزایش تولید مسکن در خوزستان همکاری و مشارکت داشته باشند.

استاندار خوزستان افزود: کار شناسایی این زمین‌ها به زودی آغاز می‌شود و بر اساس قانون، اراضی مورد نیاز از دستگاه‌های دولتی و نیرو‌های مسلح برای افزایش تولید مسکن استان اختصاص خواهد یافت.

وی در ادامه به وجود فضا‌های استفاده شده در درون شهر‌ها برای نصب تاسیسات شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی در خوزستان اشاره‌کرد و گفت: برخی از این تاسیسات هم اکنون فرسوده هستند و به موانعی برای توسعه شهر‌ها تبدیل شده‌اند که بر اساس برنامه‌ریزی، این فضا‌ها نیز برای ساخت واحد‌های مسکونی و واگذاری به شهروندان خوزستانی اختصاص می‌یابند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.