stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 392412
  • 23 شهریور 1400 - 15:37
1
رئیس کمیته امداد اردستان خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اردستانی

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اردستانی
اصفهان_ رئیس کمیته امداد اردستان گفت: با توجه به نوع شغل مددجویان اردستانی، تسهیلات اشتغالزایی تا سقف ۷۰ میلیون تومان به آنها پرداخت می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

ابوالقاسم صادقی اظهار داشت: کمیته امداد اردستان در طرح هم‌افزایی برای تهیه لوازم ضروری زندگی مددجویان توزیع وسایل سرمایشی و گرمایشی بین خانواده‌های تحت حمایت را در دستور کار دارد.

وی با توجه به توزیع وسایل ضروری زندگی، افزود: ۵۰ عدد کولر به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان بین خانواده‌های تحت حمایت در شهرستان اردستان توزیع شده است.

افزایش مددجویان اردستانی نسبت به سال گذشته

رئیس کمیته امداد اردستان با بیان اینکه تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد نسبت به سال گذشته به دلیل شرایط اقتصادی افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزار و ۶۷۵ خانوار تحت حمایت دائمی و معیشت بگیر و ۷۹۳ خانوار تحت عنوان تبصره ۱۴ (ویژه افرادی که به دلیل وضعیت موجود اقتصادی کشور نیاز به حمایت دولت دارند) زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

صادقی در خصوص خدمات ارائه شده به مددجویان، تصریح کرد: مددجویان معیشت بگیر از تمام خدمات به صورت دائمی بهره‌مند هستند اما خدمات ارائه شده به مددجویان تبصره ۱۴ بستگی به اعتبارات و بودجه دارد.

رئیس کمیته امداد اردستان با بیان اینکه خدمات ارائه شده به افراد تحت حمایت تبصره ۱۴، دارای اولویت است، خاطرنشان کرد: در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تفاوتی بین مددجویان معیشت‌بگیر و تبصره ۱۴ وجود ندارد و برای افراد در صورت داشتن شرایط مربوطه، کلاس آموزشی برگزار شده و سپس تسهیلات پرداخت می‌شود.

صادقی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات اشتغال مشکلی وجود ندارد، تاکید کرد: تسهیلات اشتغالزایی با توجه به نوع شغل تا سقف ۷۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد اردستان یادآور شد: برای پرداخت تسهیلات اشتغال تا پایان مرداد ماه، حدود ۵۰ نفر به بانک معرفی شده‌اند که نزدیک سه میلیارد تومان را شامل می‌شود و این روند همچنان ادامه دارد.

ساخت ۴۲ واحد مسکونی در شهرستان اردستان

وی در خصوص ساخت مسکن محرومان، تصریح کرد: از ۱۵۰ واحد مسکن که وعده داده شده بود ۴۲ واحد آن در بخش‌های مختلف شهرستان اردستان در حال ساخت می‌باشد و زمین ۸۸ واحد نیز در خود شهر اردستان تأمین شده اما به دلیل اینکه قرار است همزمان با طرح مسکن کریمان و مسکن ملی آغاز شود کمی تأخیر داشته است.

رئیس کمیته امداد اردستان ادامه داد: مشکلی برای اعتبار ساخت مسکن وجود ندارد و بعد از انجام نقشه برداری، در مهرماه عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

صادقی با اشاره به آغاز پویش شور عاطفه‌ها در اردستان، تاکید کرد: این پویش که با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود از روز شنبه ۲۰ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

۶۷۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردستان هستند

وی با اینکه در حال حاضر ۶۷۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردستان هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان و پرداخت کمک‌هزینه تحصیل در اولویت این طرح است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.