stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 392384
  • 23 شهریور 1400 - 13:16
0

تصادف در مسیرهای ارتباطی زنجان سه کشته برجا گذاشت

تصادف در مسیرهای ارتباطی زنجان سه کشته برجا گذاشت
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ مهدی میناخانی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: حادثه نخست در مسیر ارتباطی زنجان – ماهنشان اتفاق افتاد و راننده کامیون کشنده حامل مواد سوختی از نوع گازوییل بر اثر واژگونی خودرو و شدت صدمات و جراحات وارده فوت کرد.

وی علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی به خاطر تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد و اظهار داشت: حادثه دوم نیز عصر روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید و وانت پیکان در جاده زنجان – خدابنده و به علت انحراف به چپ از جانب راننده یکی از خودروها اتفاق افتاد که در این حادثه نیز راننده پراید که مصدوم شده بود به بیمارستان اعزام و بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

میناخانی، افزود: حادثه سوم نیز ساعت ۲۳:۳۵ دوشنبه شب در مسیر ارتباطی زنجان – تهم – چورزق، رخ داد و خودروی سواری ام وی ام به دلیل تخطی راننده از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، واژگون و از ارتفاع سقوط کرد و سرنشین آن که زن بود جان خود را از دست داد و راننده نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

در پنج ماهه امسال (فروردین تا پایان مرداد ماه) تعداد جانباختگان ناشی از تصادفات رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی استان زنجان به ۱۱۳ نفر رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال که ۱۱۱ نفر کشته شده بودند ۲ درصد افزایش نشان می دهد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.