stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 392382
  • 23 شهریور 1400 - 13:15
1

امکان صدور مجوز اینترنتی خروج از کشور دانش‌آموزان مشمول فراهم شد

امکان صدور مجوز اینترنتی خروج از کشور دانش‌آموزان مشمول فراهم شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ مصطفی غلامی روز سه شنبه اظهار داشت: در راستای هوشمندسازی رسیدگی به درخواست های خروج از کشور مشمولان و کاهش مراجعات حضوری، امکان صدور اینترنتی مجوز برای دانش آموزان دارای معافیت تحصیلی نیز فراهم شد.

وی بیان داشت: در این چارچوب مشمولان دانش آموز دارای معافیت تحصیلی که در سنوات مجاز تحصیلی هستند، می توانند به صورت اینترنتی برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام کنند.

سرهنگ غلامی اضافه کرد: این مشمولان برای ثبت درخواست خود باید به سامانه خروج از کشور وظیفه عمومی به نشانی services.epolice.ir  مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: شرایط اولیه دانش آموزان برای بهره مندی از مجوز خروج از کشور از طریق سامانه هوشمند بررسی و درخواست مشمول به مرحله واریز ودیعه ارسال می شود.

وی اضافه کرد: پس از پرداخت اینترنتی ودیعه توسط مشمول، مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا بدون نیاز به مراجعه حضوری دانش آموز و به صورت اینترنتی صادر می شود.

سرهنگ غلامی ادامه داد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی پلیس وظیفه به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.