stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 392347
  • 23 شهریور 1400 - 12:23
3
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شازند:

احیای ۱۸۱ تعاونی غیر فعال در شهرستان شازند در دستور کار است

احیای ۱۸۱ تعاونی غیر فعال در شهرستان شازند در دستور کار است
مرکزی_ قلمنا_ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شازند گفت: ۴۲۸ شرکت تعاونی در این شهرستان به ثبت رسیده که از این تعداد ۲۴۷ تعاونی فعال و ۱۸۱ تعاونی غیر فعال است که احیای مجدد واحدهای راکد در دستور قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

محسن محمودی افزود: تعاونی‌های این شهرستان در حوزه کشاورزی، صنعتی، خدماتی، فرش دستباف، سهام عدالت و تامین نیاز مصرف کنندگان فعال هستند.
وی بیان داشت: شهرستان شازند دارای ۴ تعاونی توسعه روستایی دهیاری‌ها است که در ۴ بخش مرکزی، زالیان، قره کهریز وسربند در حوزه امور عمرانی روستاهای زیر پوشش شهرستان فعالیت دارند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شازند یادآور شد: شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند با سه کارگاه تولیدی، تولید ضد یخ، فیلم و وکس یکی از تعاونی‌های شاخص شهرستان شازند هستند که این تعاونی دارای قرارداد تامین نیروی شرکت پتروشیمی شازند است.  

محمودی با بیان اینکه ۲ شرکت تعاونی در حوزه تولید مواد شیمیایی فعال هستند و با کسب امتیار صادر کننده برتر استان مرکزی، عنوان شرکت تعاونی برتر استانی را در ۲ سال متوالی از آن خود کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این ۲ شرکت تعاونی در سال گذشته با ارز آوری بیش از ۲ میلیون دلار محصلات خود را به کشورهای عراق، ترکمنستان، ترکیه و رومانی صادر کرده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شازند فعالیت شرکت‌های تعاونی را یک ضرورت اجتماعی دانست و افزود: بنابراین می‌طلبد شهروندان با اهتمام به فعالیت گروهی، تعاون و همیاری، استعدادهای اقتصادی خود را بالقوه را به منصه ظهور رساند.

محمودی خاطر نشان کرد: در نظام اسلامی تعاونی‌ها از جایگاه بالایی برخوردارند که پس از انقلاب برکات زیادی به همراه داشته‌اند اما در حال حاضر به دلیل کمرنگ بودن برخی از فعالیت‌ها نیاز است که تشکل‌های تعاونی تقویت شوند.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.