stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 392339
  • 23 شهریور 1400 - 14:05
2
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه مطرح کرد؛

تشدید نظارت بر نظافت تاکسی و اتوبوس های شهر کرمانشاه

تشدید نظارت بر نظافت تاکسی و اتوبوس های شهر کرمانشاه
 رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای ارتقاء خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرمانشاه نظارت بر نظافت این ناوگان تشدید می شود.
قلم | qalamna.ir :

 غلامرضا شهبازی با اشاره به اینکه روزانه بیش هشتصدهزار نفر سفر در شهر کرمانشاه با ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر کرمانشاه صورت میگیرد، اظهار کرد: رعایت نظم، پروتکل‌های بهداشتی و نظافت در تاکسی و اتوبوس ها برای ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به شهروندان کرمانشاهی لازمه کار تمام زحمتکشان خدوم عرصه حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه است.

 وی با تاکید بر اینکه یکی از اصول اولیه سازمان پیگیری خواسته صنفی این قشر شرافتمند و زحمتکش، تحقق مطالبات بحق شهروندان است، افزود: در این راستا و برای تحقق رضایت شهروندی در طی چند روز گذشته نظارت بر وضعیت نظافت داخل و خارج تاکسی و اتوبوس ها را آغاز کرده ایم.

 رئیس سازمان حمل ونقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه گفت: بر اساس آیین نامه سازمان در صورت عدم نظافت داخل و خارج تاکسی و اتوبوس با راننده برخورد و از فعالیت فرد خاطی جلوگیری خواهد شد.

 این مقام مسئول از هماهنگی با سه واحد از کارواش های سطح شهر برای تخفیف ویژه ۲۰ الی ۳۰ درصدی برای شستشوی خودرو تاکسی و اتوبوس خبر داد و افزود: براساس هماهنگی های صورت گرفته، همه تاکسی های تحت پوشش سازمان از خدمات تخفیف ویژه این کارواش برخوردار می شوند.

 شهبازی افزود: رانندگان می توانند با مراجعه به کارواش خرم « به آدرس ،۲۲بهمن ،انتهای خیابان خرم» پاک واش، به آدرس(بزرگراه امام خمینی« ره»،جنب پمپ بنزین نجفی) کارواش سهیل، به آدرس (انتهای شهرک شهیاد) نسبت به شستشوی خودروی خود با تخفیف ۲۵الی ۳۰درصد اقدام کنند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.