stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 392312
  • 23 شهریور 1400 - 0:55
3

کریمی: شرایط برابری با حریف نداریم/ مشکل ما همان مشکل استقلال است

کریمی: شرایط برابری با حریف نداریم/ مشکل ما همان مشکل استقلال است

سرمربی تراکتور به شرایط تیمش نسبت به حریف عربستانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، اعتراض کرد.

قلم | qalamna.ir :

فیروز کریمی درباره شرایط تراکتور پیش از دیدار با النصر عربستان گفت: موجودی ما، شرایط نسبتا مناسبی است. دیر شروع کردیم و عده‌ای از ما جدا شدند. مصدومیت قادری و عباس‌زاده و محرومیت عباس‌زاده کار ما مشکل کرد.

وی ادامه داد: آنالیز تیم حریف و بررسی نقاط قوت و ضعف حریف توسط خطیبی به دست ما رسید، در بازی روز سه‌شنبه استفاده خواهیم کرد. به نظر من تیم حریف نقاط ضعف زیادی دارد و ما می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

کریمی اضافه کرد: مشکل تیم ما، مشکل استقلال است. تیم ناهماهنگ است و هنوز برنامه بدنسازی کامل انجام نشده است. تیم حریف مانند الهلال، از کوران مسابقات می‌آید و هم اردوی مناسبی داشته و هم به خوبی تقویت شده است. تنها شانسی که آوردیم، این است که بازیکنان ما از فصل قبل روی آن‌ها کار شده و سعی کردیم آن‌ها را روی دور بندازیم تا بتوانیم تا در چنین مسابقاتی از آن‌ها استفاده کنیم. ما ۱۰ بازیکن اصلی خود به جز اخباری در دور گروهی را از دست دادیم. ما نتوانستیم بازیکن بخریم و این مشکلات باشگاه است اما شرایطی که سازمان لیگ و فدراسیون به ما تحمیل کردند، باعث شده تا شرایط برابری نسبت به حریفان داشته باشیم. این شرایط حتی باعث شد تا نتوانیم تیم خود را جمع کنیم و هم ما، هم استقلال و هم پرسپولیس در شرایط نابرابری با حریف‌های آسیایی هستیم. فدراسیون باید شرایطی را پیاده کند که بتوانیم با رقبایی که تا دندان مسلح هستند، بجنگیم. باید با تقویم فیفا و AFC هماهنگ شویم تا بتوانیم با امثال النصر و الهلال رقابت کنیم. وقتی شرایط نقل و انتقالات، بازی‌های فصل قبل و این فصل ما ناموزون است و همین کار ما را سخت می‌کند.

سرمربی تراکتور در خصوص جدال با مربی برزیلی حریف گفت: من در مصاف با یک مربی برزیلی، توانستم شباب عربستان را شکست دهم و قهرمان شویم. ما تلاش خود را می‌کنیم و موفقیت ما با کمک خدا به دست می‌آید اگرچه حریف ساده‌ای نداریم.
انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.