stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 392196
  • 22 شهریور 1400 - 13:16
2

پلیس راهور همدان: دستورالعمل لغو محدودیت تردد شبانه ابلاغ نشده است

پلیس راهور همدان: دستورالعمل لغو محدودیت تردد شبانه ابلاغ نشده است
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «فرخ جمالی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اظهار داشت: لغو محدودیت تردد شبانه منوط به اعلام کتبی ستاد مقابله با کرونا است که هنوز هیچ گونه دستورالعمل و بخشنامه ای دراین خصوص به پلیس راهور استان همدان ابلاغ نشده است.

وی افزود: برخی از استان ها به علت انجام کار واکسیناسیون به صورت شبانه روزی، خواستار لغو محدودیت تردد شبانه بودند که اعمال این محدودیت تردد تنها در این مناطق و شهرستان ها مورد موافقت قرار گرفته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: کار تزریق واکسن در پایگاه‌های واکسیناسیون استان همدان از ساعت ۷.۳۰ دقیقه تا ۱۹.۳۰ انجام می شود و اعمال محدودیت تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد است که هیچ تداخلی با یکدیگر ندارند.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: نقض محدودیت تردد شبانه با حضور ماموران پلیس راهور و همچنین دوربین های هوشمند نظارتی ثبت و خودرو متخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا روز گذشته از لغو محدویت‌های تردد شبانه خبر داد و گفت: رفع محدودیت‌های تردد شبانه به این معنی نیست که با ترددهای غیرضروری، احتیاط‌های مربوط به فراگیری کرونا را کنار بگذاریم.

«علیرضا رییسی» در یک گفت وگوی تلویزیونی تصریح کرد: اعمال هر محدودیتی با هدف سلامت مردم بود و اگر منع تردد شبانه ایجاد شد برای این بود که دورهمی های صورت نگیرد و بدنبال آن شیوع کرونا گسترش نیابد.  

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.