stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 392127
  • 22 شهریور 1400 - 9:18
0
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک:

مراحل پایانی اجرای شبکه جمع آوری و انشعابات فاضلاب محدوده سنجان و کرهرود

مراحل پایانی اجرای شبکه جمع آوری و انشعابات فاضلاب محدوده سنجان و کرهرود
مرکزی_ قلمنا_ مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک از مراحل پایانی اجرای شبكه جمع آوري و نصب انشعابات فاضلاب محدوده سنجان و كرهرود خبر داد و گفت : در این پروژه مقرر بود مجموعا 58.5 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا گردد که تا کنون 54.3 کیلومتر آن انجام شده است.
قلم | qalamna.ir :

مهندس سعید سرآبادانی در خصوص مناطقی که هنوز شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا نشده است اظهار داشت : در منطقه کرهرود در محله اربابی و تعدادی از کوچه های فرعی آن حدودا ۱۱۵۰ متر طول ، اجراء شبکه فاضلاب باقی مانده است که در صدد اجرای آن هستیم.

وی در خصوص وضعیت شبکه فاضلاب منطقه سنجان اظهار داشت : در این منطقه عمدتا شبکه جمع آوری فاضلاب انجام شده است ولی در ۳ محله ( پشت درمانگاه – محله قلعه – پشت رودخانه) اجراء خط فاضلاب به متراژ ۲۰۰۰ متر به دلیل مشکلات فنی فعلا میسر نمی باشد.

وی ادامه داد : در این منطقه همچنین حدودا متراژ ۱۲۰۰ متر طول در محدوده خیابان هاشمی و خیابان امام خمینی ، خطوط فاضلاب اجراء نگردیده که اسناد مناقصه آن در مرحله تهیه و اجراء می باشد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک کل انشعابات فاضلاب تعریف شده در این مناطق را حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ انشعاب عنوان نمود و از واگذاری ۷ هزار و ۴۴۰ انشعاب فاضلاب تاکنون ، خبر داد.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.