stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 391951
  • 21 شهریور 1400 - 12:30
2

سینما ویلاژتوریست امروز به صورت رایگان پذیرای کادر درمان است

سینما ویلاژتوریست امروز به صورت رایگان پذیرای کادر درمان است
خراسان رضوی- مدير پرديس سينمايي ويلاژتوريست مشهد گفت: به پاس قدرداني از زحمات کادر درمان، امروز به صورت رايگان ميزبان آن‌ها و خانواده‌هايشان خواهيم بود.
قلم | qalamna.ir :

مهدی تجویدی، مدیر پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد اظهار کرد: به دلیل اینکه کادر درمان در این روزهای کرونایی زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند و برای سلامتی مردم تلاش می‌کنند، تصمیم گرفتیم‌ گوشه‌ای از زحمات آن‌ها را جبران کنیم. بر این اساس به مناسبت روز ملی سینما، کادر درمان می‌توانند به همراه خانواده خود و با همراه داشتن کارت شناسایی، امروز ۲۱ شهریور ماه، به پردیس سینمایی ویلاژتوریست مراجعه کنند و به صورت رایگان به تماشای فیلم بپردازند.

وی با اشاره به فروش نیمه‌بهاء بلیت سینما به مناسبت روز ملی سینما، افزود: روز گذشته به صورت فروش نیمه‌بهاء بلیت پذیرای مخاطبان بودیم و امروز نیز به صورت فروش نیمه‌بهاء فعالیت خواهیم کرد و مردم می‌توانند با پرداخت نیمی از قیمت بلیت برای تماشای فیلم به سینما مراجعه کنند.

مدیر پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد با اشاره به وضعیت این روزهای سینما، بیان کرد: فروش فیلم‌ها و تعداد مخاطبان در پردیس سینمایی ویلاژتوریست در مقایسه با دوران پیش از کرونا به یک دهم رسیده است؛ چراکه به دلیل بیماری کرونا بسیاری از افراد رعایت می‌کنند و از خانه بیرون نمی‌آیند. در حقیقت نه تنها آمار فروش سینما کاهش یافته، بلکه وضعیت تمامی اصناف به همین شکل است. با این حال نمی‌توان فعالیت سینماها را متوقف کرد و باید با این شرایط ادامه داد؛ چراکه وقتی یک مکان فرهنگی برای تزریق فرهنگ به جامعه ساخته می‌شود، کسب درآمد بخشی از آن و ترویج فرهنگ و هنر بخش دیگری از آن است.

وی اضافه کرد: امیدوارم که تمام مردم به‌زودی واکسینه شوند و این ویروس منحوس از بین برود تا بتوانیم به شرایط گذشته برگردیم.

هشتگ: , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.