stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 391777
  • 20 شهریور 1400 - 12:53
0

خاموشی‌ها در مشهد نزدیک به صفر است

خاموشی‌ها در مشهد نزدیک به صفر است
سخنگوي صنعت برق خراسان با اشاره به کاهش دما گفت: طي دو هفته گذشته خاموشي‌ها در مشهد نزديک به صفر بوده و در ۱۰ روز اخير نيز يک الي دو روز خاموشي با زمان کوتاه رخ داده است. با توجه به اين شرايط احتمال دارد در هفته جاري نيز اعمال خاموش‌ها کاهش داشته باشد.
قلم | qalamna.ir :

حسن حشمتی، سخنگوی صنعت برق خراسان در خصوص اعمال خاموشی‌های احتمالی در مشهد طی هفته جاری اظهار کرد: جدول خاموشی‌های احتمالی ۲۰ شهریور ماه تا ۲۵ شهریور ماه به زودی بر روی سایت شرکت توزیع نیروی برق مشهد منتشر می‌شود. وضعیت اعمال خاموشی‌ها در مشهد در هفته جاری همانند هفته گذشته خواهد بود. تغییرات جدی در جدول هفته جاری وجود ندارد و تنها برخی از گروه‌ها چرخشی هستند. در دو هفته اخیر میزان خاموشی ها بسیار محدود بوده است.

وی افزود: از آنجایی که دمای هوا کاهش داشته است خاموشی‌های احتمالی نیز کاهش یافته است اما تا پایان شهریور ماه جدول اعمال خاموشی‌ها منتشر شده و مدیریت مصرف برق انجام خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق خراسان خاطرنشان کرد: به صورت کلی تاکید بر این است که تا پایان شهریور ماه مدیریت مصرف برق و برنامه‌های مربوط به آن در کل کشور در دست اقدام باشد و اگر تغییری وجود داشته باشد اعلام ‌می‌شود.

حشمتی با اشاره به کاهش دمای هوا خاطرنشان کرد: طی دو هفته گذشته خاموشی‌ها در مشهد نزدیک به صفر بوده و در ۱۰ روز اخیر یک الی دو روز خاموشی با زمان کوتاه رخ داده است. با توجه به این شرایط احتمال دارد در هفته جاری نیز اعمال خاموش‌ها کاهش داشته باشد.

هشتگ:
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.