stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 391344
  • 18 شهریور 1400 - 11:01
3
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

تخریب خانه باغ‌ها کمکی به افزایش تولیدات کشاورزی نمی‌کند

تخریب خانه باغ‌ها کمکی به افزایش تولیدات کشاورزی نمی‌کند
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخریب خانه باغ‌ها کمکی به افزایش تولیدات کشاورزی نمی‌کند، اظهار داشت: تخریب خانه باغ‌ها در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی به ویژه ارومیه سبب شده تا این امر تبعات اجتماعی جبران ناپذیری داشته باشد.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار قلمنا در ارومیه با بیان اینکه تخریب خانه باغ‌ها کمکی به افزایش تولیدات کشاورزی نمی‌کند، اظهار داشت: تخریب خانه باغ‌ها در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی به ویژه ارومیه سبب شده تا این امر تبعات اجتماعی جبران ناپذیری داشته باشد.
وی با بیان اینکه مخالف مبارزه با زمین خواران نیستیم، تصریح کرد: احداث اتاق نگهبانی، انباری و محل استراحت کشاورز و خانواده وی، از ضروریات بخش کشاورزی است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی که نظارت‌ها بر روند ساخت و ساز بر روی اراضی کشاورزی دقیق نباشد و از نظر قانونی این حق را به کشاورز ندهیم که محل استراحت احداث کند، شاهد احداث ویلا باغ‌هایی در ابعاد بزرگ خواهیم بود.
ذاکر با بیان اینکه ضرورت دارد قوانین موجود در این زمینه مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد، ادامه داد: مخالفت و تخریب با احداث خانه باغ سبب شده تا تبعات اجتماعی جبران ناپذیری را شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: تبعات اجتماعی ناشی از تخریب خانه باغ‌ها در استان، کمتر از تبعات ناشی از تخریب اراضی کشاورزی نیست و باید براساس اصول و قوانین، اجازه دهیم تا کشاورزان در حد و حدودی که به تولیدات نسل آینده و اراضی کشاورزی صدمه نزنند، در کنار اراضی کشاورزی، محل استراحت احداث کنند.
انتهای پیام/

  • خبرنگار مریم رسولی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.