stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 391168
  • 17 شهریور 1400 - 13:15
3

واکسیناسیون روزانه ۱۸۰۰ شهروند خودروسوار در بوستان ولایت تهران

واکسیناسیون روزانه ۱۸۰۰ شهروند خودروسوار در بوستان ولایت تهران
قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از روند مشارکت معاونت بهداد ناجا در اجرای طرح واکسیناسیون خودرویی شهروندان در بوستان ولایت تهران گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با ۹ بیمارستان و ۵۰ رده کلینیکی پیرو منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” و سلسله مراتب نیروهای مسلح از ابتدای شیوع کرونا در کشور، در اجرای سیاست های کشوری مقابله با کرونا و تحقق اهداف نظام سلامت کشور با وزارت بهداشت مشارکت فعال داشته است.

وی عنوان کرد: به دنبال اجرای سیاست واکسیناسیون عمومی کشور برعلیه بیماری کرونا، حوزه بهداشت و درمان ناجا با پیش بینی و راه اندازی مراکز متعدد واکسیناسیون در سطح کشور به یاری وزارت بهداشت آمد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: در بوستان ولایت تهران با ایجاد ۹ خط خودرویی و حضور حدود ۵۰ نفر از همکاران بنده در حوزه بهداشت و درمان ناجا در این مکان روزانه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ بعد ازظهر بین یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۸۰۰ نفر از شهروندان خودروسوار در این مکان واکسن کرونا دریافت می کنند.

وی با اشاره به اختصاص ۲ خط خودرویی به واکسیناسیون بانوان و خانواده ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بوستان ولایت تهران نظم و انضباط خوبی در روند واکسیناسیون حاکم است و زمان انتظار شهروندان در صف، طولانی نیست.

سردار شرفی با اشاره به فوریت واکسیناسیون سراسری ضمن قدردانی از تلاش های معاونت بهداد در اجرای منظم و برنامه ریزی شده واکسیناسیون خودرویی شهروندان تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های اعلامی ناجا آمادگی داریم در صورت نیاز از همه ظرفیت‌های نیروی انتظامی برای ایجاد مراکز واکسیناسیون خودرویی در سایر استان های کشور استفاده کنیم.

۱۳۵۲

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.