stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 391160
  • 17 شهریور 1400 - 13:50
4
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد

تداوم خدمت رسانی در بخش حمل ونقل جاده‌ای با وجود چالش بیماری کرونا

تداوم خدمت رسانی در بخش حمل ونقل جاده‌ای با وجود چالش بیماری کرونا
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از تداوم خدمت رسانی بخش حمل ونقل جاده‌ای علی‌رغم چالش‌های بیماری کرونا خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری قلمنا از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی فروغ فاریابی اظهار داشت: حمل و نقل تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با چالش‌های مهمی مواجه بوده است اما در این دوران به دلیل اهمیت تامین کالا، حمل و نقل آن بخصوص کالاهای اساسی در سراسر کشور بدون وقفه توسط رانندگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان بوده است.

وی تصریح کرد: در آذربایجان‌غربی نیز با اقداماتی چون ضد عفونی ناوگان در پایانه‌های بار، توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی بین رانندگان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، الزام شرکت‌ها به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دفاتر و سالن بار، افزایش زمان فعالیت سالن اعلام بار و اخیرا اعمال واکسیناسیون رانندگان و همچنین فعالیت در فضای باز پروسه حمل و نقل کالا تداوم داشته است.

روابط عمومی اداره کل حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی به فعالیت و مشارکت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا برای حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از بنادر جنوب اشاره کرد و افزود: در راستای تقویت توان عملیات شرکت‌ها، امکان صدور بارنامه از مبدا بندر امام خمینی ( ره ) برای شرکت‌های سایر استان‌ها نیز فراهم شد.

فاریابی گفت: کنترل و نظارت بر ناوگان مسافری در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت موارد ایمنی همواره در دستور کار کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوده است هر چند لازم به ذکر است متاسفانه شیوع بیماری کرونا باعث بوجود آمدن مشکلات اقتصادی برای شرکت‌های حمل و نقل مسافری شده که دلیل عمده آن کاهش حمل مسافر با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش سرویس‌ها بوده که امید است با ریشه‌کن شدن این بیماری این مشکلات نیز مرتفع شد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه مرزهای پنج گانه استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با محدودیت‌های موجود و تعریف شده در بخش مسافر و کالا فعال هستند، ادامه داد: مهم‌ترین اقدامات در مرز سرو پس از افتتاح سالن مسافری تلاش در جهت افزایش ظرفیت پذیرش کامیون و رایزنی با طرف ترک در این خصوص بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مرز بازرگان انتقال سردرب گمرک به زون تجاری و راه‌اندازی تیر پارک آنا وطن در جهت ساماندهی زمان انتظار کامیون‌ها انجام شده همچنین در مرز رازی پروژه سالن مسافری و تجاری در حال اتمام بوده و مرز تقریبا تعطیل است درحالی که در مرز تمرچین تحت هر شرایطی تردد کالا فعال است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار مریم رسولی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.