stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 391047
  • 16 شهریور 1400 - 20:29
5

پذیرش بیمار در دانشکده دندانپزشکی شیراز از ۲۰ شهریور

پذیرش بیمار در دانشکده دندانپزشکی شیراز از ۲۰ شهریور
فارس_ بیماران برای دریافت خدمات دندانپزشکی از روز شنبه، ۲۰ شهریور روز‌های شنبه تا چهارشنبه به دانشکده دندانپزشکی شیراز مراجعه کنند.
قلم | qalamna.ir :

رییس دانشکده دندانپزشکی شیراز با معرفی خدمات ارایه شده به بیماران در این دانشکده در دوران شیوع کووید-۱۹، از پذیرش بیماران در نوبت کاری صبح دانشکده دندانپزشکی شیراز با آغاز ترم تحصیلی جدید خبر داد.
دکتر هومان خورشیدی گفت: از آغاز شیوع کووید-۱۹ تاکنون، روند ارائه خدمات دندانپزشکی در حوزه‌های درمان ریشه؛ دندانپزشکی ترمیمی؛ پروتز‌های دندانی؛ دندانپزشکی کودکان؛ بیماری‌های لثه؛ جراحی دهان، فک و صورت؛ تشخیص بیماری‌های دهان، فک و صورت؛ آسیب شناسی دهان، فک و صورت؛ رادیولوژی دهان، فک و صورت و ارتودنسی در این دانشکده تداوم داشته است.
او افزود: در طی دوران کرونا تمامی درمان‌های دندانپزشکی، طبق دستورالعمل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با همکاری دفتر پرستاری، پس از تریاژ اولیه بیماران و با رعایت اصول حفاظت شخصی و کنترل عفونت در شرایط اپیدمی کووید_۱۹ انجام شده است.
رئیس دانشکده دندانپزشکی ضدعفونی کامل بخش‌ها و محل تردد بیماران و کارکنان درمانی طبق دستورالعمل‌های ابلاغ شده را از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه برشمرد و با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده، از آغاز مجدد برنامه پذیرش بیماران، از بیستم شهریور خبر داد.

معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی هم گفت: افراد برای دریافت خدمات دندانپزشکی می‌توانند از روز شنبه، بیستم شهریور ۱۴۰۰، روز‌های شنبه تا چهارشنبه و از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح، با مراجعه به دانشکده دندانپزشکی شیراز، واقع در خیابان قصرالدشت (قم آباد) و یا واحد نادر کاظمی، واقع در میدان ولیعصر (عج)، برای معاینه و تشکیل پرونده اقدام کنند.
دکتر مریم مردانی ادامه داد: انجام مراحل درمانی نیز از بیست و هفتم شهریور برای بیماران پذیرش شده آغاز می‌شود.
او تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹ و لزوم حفظ سلامت مراجعان، تمامی مراحل پذیرش و درمان بیماران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بر اساس مصوبات ستاد کرونا انجام می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.