stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 390894
  • 16 شهریور 1400 - 0:55
0

اسکوچیچ: بازیکنان از شرایط آرمانی به دور هستند/ می‌خواهیم مردم ایران را شاد کنیم

اسکوچیچ: بازیکنان از شرایط آرمانی به دور هستند/ می‌خواهیم مردم ایران را شاد کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید بازیکنانش از شرایط آرمانی به دور هستند.

قلم | qalamna.ir :

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال ایران درباره شرایط سلامتش پس از ابتلا به ویروس کرونا گفت: روز گذشته که به تمرین تیم ملی رفتم، خوشحال‌ترین آدم روی زمین بودم. ۱۵ روزی که کنار تیم ملی نبودم، روزهای سختی بود. در چند روز اول علائم مختلفی داشتم اما پس از چند روز علائم کم کم برطرف شد. در طول این مدت، با دستیارانم در تماس بودم و تمرینات و آنالیزهای لازم را انجام دادم. واقعا هدایت تیم در اتاق کار بسیار سختی بود.

او درباره وضعیت دستیاران دیگر تیمش که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، گفت: این موضوع بسیار جالب و خنده‌داری بود و ما واقعا مراقب بودیم که در روزهای منتهی به اردو، کار خطرناکی انجام ندهیم اما این اتفاق افتاد.

اسکوچیچ درباره پیروزی تیم ملی ایران مقابل سوریه اظهار کرد:‌ بازی طوری نبود که رضایت من را جلب کند اما دلایلی وجود داشت که تیم ما در این بازی آنطور که باید ظاهر نشد. تیم ما شرایط  متفاوتی از تیم سوریه داشت. تعداد بسیاری از بازیکنان ما لژیونر هستند و طبق قانون فیفا ما باید ۲ روز قبل از بازی، این بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. از طرفی دیگر بازیکنان داخلی، آمادگی لازم را نداشتند و به نظر من وقوع چنین اتفاقی عادی بود. البته ما بازیکنان مصدومی هم داشتیم. با نبود محرمی، پورعلی گنجی و مجید حسینی ما یک خط دفاع  را از دست داده بودیم. باور من این است که بازیکنان دیگر توانستند خودشان را به خوبی تطبیق بدهند. مطمئنم بازی بعدی ما عملکرد بهتری به نمایش خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال ایران افزود: بازیکنان ایران مقابل سوریه از شرایط آرمانی به دور بودند و این شرایط همچنان وجود دارد. سوریه بازی بسیار تدافعی به نمایش گذاشت و از دقیقه اول سعی کردند وقت‌کشی کنند اما در نهایت چیزی که مهم بود، نتیجه پیروزی بود و می‌خواستیم این تورنمنت را با پیروزی شروع کنیم و من به آینده تیم خوشبین هستم. جو تیم واقعا فوق‌العاده است و من پیش‌بینی بازی خوبی در مصاف‌های آینده خواهم داشت.

او درباره تقابل تیمش مقابل تیم ملی عراق گفت: بازی قبلی ما مقابل عراق، ارتباط زیادی با بازی پیش‌رو نمی‌کند. مربی تیم ملی عراق فرق کرده است. ما تحلیل‌های لازم را انجام دادیم و نقاط ضعف و قوت را به خوبی شناسایی کردیم.

اسکوچیچ درباره میزبانی ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی گفت: بدون شک داشتن میزبانی به شدت مهم است. مطمئنم اگر می‌توانستیم در ورزشگاه آزادی با تماشاگران بازی می‌کردیم، یک برگ برنده خوبی می‌توانستیم داشته باشیم. می‌دانم که آدم‌های زیادی چشم‌شان به بازی فردا است. ما این را درک می‌کنیم و سعی می‌کنیم مردم ایران را شاد کنیم.
انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.