stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 390470
  • 14 شهریور 1400 - 11:32
1
 مدیرکل مالی شهرداری کرمانشاه:

باوجود مشکلات مالی، ارائه خدمات ادامه دارد

باوجود مشکلات مالی، ارائه خدمات ادامه دارد
 مدیرکل مالی شهرداری کرمانشاه با تاکید بر شیوع بیماری کرونا و شرایط سخت مالی گفت: حتی یک روز مباحث مالی و ارایه خدمات را تعطیل نکردیم.
قلم | qalamna.ir :

 دکتر علی یارتبار اظهار داشت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا حوزه مالی و اقتصادی یکی از حوزه های بود که بیشترین تهدید متوجه آن بود چراکه مدیریت شهری بعنوان یکی از ارکان اصلی خدمات دهی به شهروندان در محدوده ای ده هزار هکتار با جمعیت یک میلیون نفری در حوزه های مالی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی از نهاد مردمی و خدماتی شهرداری بهره مند می شوند و مجموعه مدیریت شهری نیز در بخش های متعددی خدمات خود را تحت هر شرایطی ارائه می دهد.

 دکتر یارتبار افزود: در حال حاظر و با توجه به شرایط کرونا هزینه های تحمیلی به این مجموعه بسیار بالا رفته وتحقق منابع مالی و نیز منابع درآمدی متاثر از این بیماری قرار گرفته است.

مدیرکل مالی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: یکی از موضوعات اصلی و اساسی که در بحث کرونا اقتصاد شهری را تحت تاثیر قرار داده تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و یا کاهش ساعت کاری بعضی از مشاغل است و از طرفی منابع درآمدی شهرداری رابطه مستقیمی با پرداخت عوارض و بهای خدمات دارد و رکود موقت در کسب و کار و درآمد شهروندان قطعآ تأثیرات نامطلوب خود را به بحث مالی و اقتصادی شهرداری در پی خواهد داشت.

دکتر یارتبار در ادامه با اشاره به اینکه باید بجای درآمدهای متغیر و ناپایدار بدنبال درآمدهای پایدار در حوزه مدیریت شهری باشیم تأکید کرد: وجود درآمدهای پایدار، شهر را از ناپایداری نجات می دهد و این امر مدیریت شهری را در مسیر توسعه قرار خواهد داد.

دکتر یارتبارادامه داد: تمامی همکاران سخت کوش مجموعه مدیریت شهری خصوصاً در حوزه درآمدی مناطق هشت‌گانه با تلاش مضاعف حمایت از پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شرایط سخت کرونایی را با جدیت و پشتکار انجام می دهند تا خللی در امر پیشرفت امور بوجود نیاید و جهت رضایت شهروندان حتی یک روز را هم از دست نداده ایم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.