stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 390225
  • 13 شهریور 1400 - 11:54
1
معاونت توسعه و برنامه ریزی:

بهبود کیفیت منابع انسانی اولویت شهرداری است

بهبود کیفیت منابع انسانی اولویت شهرداری است
 مهندس امید کریمی معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری به اجرای برنامه های مدون در راستای بهبود کیفیت منابع انسانی در شهرداری تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

  مهندس امید کریمی گفت:در طی ماه های گذشته در حوزه معاونت توسعه و برنامه ریزی تلاش کرده ایم با اجرای برنامه های مدون به بهبود ساختار کیفیت منابع انسانی در بدنه شهرداری بپردازیم و اعتقاد داریم که توسعه سرمایه اجتماعی در ساختار سازمانی می‌تواند منجر به ارتقا سطح خلاقیت،نو آوری،هبستگی و نیز زمینه ساز مدیریت دانش در محیط کار شود.

 وی افزود :قطعا با توانمند سازی کارکنان شهرداری شاهد اراعه خدمات بهتر و مناسب تر به جامعه شهروندی خواهیم بود و این امر رضایتمندی ارباب رجوع را به دنبال دارد.
 

مهندس امید کریمی با ابراز تأسف از اینکه در زمان شیوع بیماری کرونا شاهد از دست دادن همکاران عزیزی در حوزه های مختلف شهرداری بوده ایم تاکید کرد:این شرایط نه تنها باعث کند شدن خدمت رسانی به جامعه شهروندی نشده است بلکه فرصت بیشتری را برای خدمت رسانی به آحاد مختلف همشهریان عزیز را فراهم آورد تا در حوزه خدمت رسانی تمام توان و امکانات خود را بسیج کنیم تا لحظه ای از امر خدمت رسانی کوتاهی نکنیم.

مهندس امید کریمی بیان داشت:با همدلی و هماهنگی که بین تمام معاونت‌ها ،سازمانهای زیرمجموعه و مناطق هشت‌گانه وجود دارد و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی چه در حوزه ستادی و چه در حوزه اجرایی پرسنل خدوم شهرداری مشغول فعالیت هستند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.